کد خبر : 1741312 | 14 اسفند 1399 ساعت 02:16 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: دوناروما بارها ما را نجات داده است

استفانو پیولی، سرمربی میلان از عملکرد تیمش مقابل اودینزه راضی نیست.

استفانو پیولی: دوناروما بارها ما را نجات داده است

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در مقابل اودینزه با پنالتی دقیقه 97 فرانک کسیه از شکست فرار کرده و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد. درصورت برتری اینتر برابر پارما در مسابقه فردا شب، فاصله روسونری با صدر جدول به شش امتیاز افزایش پیدا می کند و استفانو پیولی نیز مدعی شد میلان باید به فکر بازی های بعدی باشد.

 

استفانو پیولی گفت: "ما می خواستیم برنده شویم و این نتیجه شرم آور است. ما می دانستیم که در برابر تیمی که بازیکنانش همه پشت به توپ بوده و می خواهند دفاع کنند کار دشواری خواهیم داشت. ما مثل همیشه کارمان را در بازی بعدی دوباره شروع می کنیم و هر مسابقه ای داستان خاص خود را دارد. البته روز یکشنه مقابل حریفی به میدان رفتیم که علاقمند به فوتبال بازی کردن بود، اما اودینزه همیشه اینگونه بازی می کند.

 

1576808

 

من همیشه از بازیکنانم انتظارات زیادی دارم. رافائل لئائو خصوصیاتی دارد که برای حمله به فضاها مناسب ترند. اما وقتی او مقابل سیستم دفاع بسته به میدان می رود، هنوز از زیرکی لازم برای پیش بینی عملکرد مدافعان حریف برخوردار نیست. امروز ما از خصوصیات لازم برای رویارویی با این نوع بازی ها برخوردار نبودیم. در ترکیب دو مهاجم واقعی در اختیار نداشتیم نداشتیم و بازیکنانی چون رافائل لئائو و آنته ربیچ ویژگی های دیگری دارند.

 

اشتباه جیجی دوناروما سر گل اودینزه؟ ما هنوز با او صحبت نکرده ایم و البته دوناروما بارها ما را نجات داده است. حالا ما باید سعی کنیم روند قبلی خود را از سر بگیریم."

دیدگاه‌ها