کد خبر : 1741283 | 13 اسفند 1399 ساعت 23:38 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

جاشوا کیمیچ:

بایرن مونیخ- دورتموند همیشه حساس است

جاشوا کیمیچ، ستاره جوان بایرن مونیخ دیدار مقابل دورتموند را همیشه حساس توصیف کرد.

بایرن مونیخ- دورتموند همیشه حساس است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آتی و در مهم ترین دیدار بوندسلیگا پذیرای دورتموند خواهد بود. اگرچه زنبورها در این فصل عملکرد خوبی نداشته و تقریبا هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند، اما تقابل های این دو تیم همیشه حساس بوده است. جاشوا کیمیچ نیز به همین موضوع اشاره کرده و مدعی شد بایرن مونیخ برای کسب پیروزی در این دیدار مصمم است.

 

1542127

 

جاشوا کیمیچ گفت: "بازی با دورتموند همیشه حساس و ویژه است. از زمانیکه من به بایرن مونیخ پیوستم آنها همیشه رقیب اصلی ما بوده اند. تقابل های ما و دورتموند به خصوص در خانه حریف اغلب بسیار نزدیک بودند. ما در آلیانس آره نا اغلب می توانستیم برنده شویم و هدف ما این بار نیز کسب سه امتیاز خواهد بود.

 

ما در هر دیداری و نه فقط در برابر دورتموند، به نهایت تلاش و میل به کسب پیروزی نیاز داریم. اما به خصوص در مقابل دورتموند که در هر دو تیم تقریبا در سطح برابری قرار دارند، این ویژگی باید در ما تقویت شود. اگرچه ما در جدول رقابت های بوندسلیگا از این تیم چند امتیاز جلوتر هستیم، اما دورتموند نیز نشان داده از کیفیت لازم برای رقابت کردن برخوردار است. به نظر من ذهنیت تیم های احتمالا سرنوشت مسابقه را رقم می یزند، بنابراین ما باید برای رسیدن به پیروزی مصمم باشیم."

دیدگاه‌ها