کد خبر : 1741272 | 13 اسفند 1399 ساعت 22:29 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر- یونایتد؛ مشکلی در مورد لوکاکو وجود ندارد

بر خلاف اخبار نشریه کوریره، اینتر مشکلی برای پرداخت رقم جذب روملو لوکاکو ندارد.

اینتر- یونایتد؛ مشکلی در مورد لوکاکو وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر یکی از باشگاه هایی بود که به علت شیوع ویروس کرونا مشکلات بزرگی را تجربه کرد و نشریه کوریره دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد ممکن است آنها مجبور به واگذاری یکی از بازیکنان خود به منچستریونایتد شوند. طبق گزارش این نشریه باشگاه اینتر تا به حال رقمی در حدود 50 میلیون یورو از مبلغ خرید روملو لوکاکو را پرداخت نکرده و منچستریونایتد در ازای این بدهی خواهان انتقال یکی از بین لائوتارو مارتینز یا میلان اشکرینیار به اولدترافورد شده است.

 

1575131

 

البته با توجه به رقم خرید هر دو بازیکن بیش از 50 میلیون است، مدیران یونایتد به اینتر اعلام کرده اند با پرداخت مابقی رقم جذب لائوتارو یا اشکرینیار مشکلی ندارند.  اما نشریه رپوبلیکا ساعتی قبل مدعی شد این رقم 50 میلیون یورو باید به صورت قسطی از سوی اینتر پرداخت می شده و هنوز مورد سررسید اقساط فرا نرسیده است.

 

اینتر اخیرا فقط رقم 1.9 میلیون پاداش فصل قبل را بدهکار بوده که در ابتدای سال 2021 پرداخت کرده است. این رسانه مدعی شد رابطه خوبی مدیران یونایتد و اینتر برقرار است و شیاطین سرخ قصد ندارد اینگونه یکی از بازیکنان نراتزوری را جذب کنند. اینتر اخیرا مشکلی مشابه در مورد جذب اشرف حکیمی، مدافع مراکشی رئال مادرید داشت و پرداخت اقساط جذب این بازیکن نیز به تعویق افتاد، اما در نهایت باشگاه اسپانیایی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مشکلی از این حیث بین دو باشگاه وجود ندارد.

دیدگاه‌ها