کد خبر : 1741266 | 13 اسفند 1399 ساعت 21:46 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

العربی با ۴ گل صعود کرد؛

درخشش محمدی کارسازتر از پاس گل رضاییان

ستاره ایرانی العربی در شب برتری مقابل یاران رامین رضاییان تاثیر زیادی در صعود تیمش داشت.

درخشش محمدی کارسازتر از پاس گل رضاییان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام امیر قطر، تیم السیلیه که مثل دیدارهای اخیرش رامین رضاییان را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در استادیوم سحیم بن حمد به مصاف العربی رفت که این تیم نیز از مهرداد محمدی در جمع نفرات اصلی‌اش بهره می‌برد.

 

السیلیه بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه ۱۲ روی ارسال دقیق رامین رضاییان از کرنر و ضربه سر مهند علی عراقی به گل اول مقابل یاران محمدی رسید.

 

العربی پس از دریافت گل نمایش هجومی‌تری ارائه داد و توانست در دقیقه ۲۴ روی پاس در عمق یوسف المساکنی به مهرداد محمدی و دریبل ریز و زیبایی که این مهاجم ایرانی مقابل دروازه‌بان السیلیه زد و با شوت زمینی توپ را به تور چسباند، به گل اول دست پیدا کند. البته در این صحنه کمک داور دوم آفساید محمدی را گرفت که داور ویدئویی آن را رد کرد.

 

نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، اما العربی که نمایش بهتری از السیلیه داشت، توانست در دقیقه ۶۲ روی شوت تماشایی یوسف المساکنی از پشت محوطه جریمه به گل برسد و پنج دقیقه پس از آن هم توسط محمد صلاح به گل سوم دست یابد.

 

مهرداد محمدی که یکی از ستاره‌های العربی در این بازی بود و با خلق موقعیت و شوت‌زنی خطرساز ظاهر شده بود، در دقیقه ۷۳ با فرار تماشایی از جناح راست و جای گذاشتن یک مدافع حریف وارد محوطه جریمه شد که پاس در عرض او به مقابل دروازه خالی را یوسف المساکنی تبدیل به گل کرد.

 

در نهایت السیلیه که رامین رضاییان را تا دقیقه ۷۸ در ترکیب داشت، با نتیجه ۴ بر یک مقابل العربی شکست خورد تا یاران محمدی پس از الدحیل، الریان و السد به مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر صعود کنند.

 

دیدگاه‌ها