کد خبر : 1741263 | 13 اسفند 1399 ساعت 21:28 | 178K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس در انتظار خرید دوم زمستانی

کورس سه مدافع برای دریافت رضایتنامه به مقصد پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به سه مدافع برای حضور در این تیم اعلام کرده تنها در صورتی پای میز مذاکره خواهد نشست که رضایتنامه خود را شخصا دریافت کنند.

کورس سه مدافع برای دریافت رضایتنامه به مقصد پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات زمستانی از چند روز پیش باز شده، پرسپولیس تنها موفق به جذب مهدی ترابی شده است. در این رابطه آنها همچنان به دنبال شهریار مغانلو نیز هستند و تا این مهاجم ایرانی شاغل در لیگ پرتغال و تیم سانتاکلارا به خدمت بگیرند.

 

مهمترین خبر نقل و انتقالاتی حول باشگاه پرسپولیس اما در حال حاضر مربوط به جذب مدافع میانی است؛ بعد از جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری این تیم به شدت در خط دفاعی دچار خلا است و از ابتدای فصل نیز در چند مرحله برای جذب مدافع مدنظر خود گام برداشت که هر بار به دلایلی این انتقال سر نگرفت. ایمان سلیمی، شاهین طاهرخانی، فرشاد فرجی، حجت حق وردی و ... از جملات مذاکرات پرسپولیس با بازیکنان مدنظر خود بود که منتهی به قرارداد نشد. اما اکنون در شرایطی که در نقل و انتقالات زمستانی این تیم بار دیگر تلاش خود را برای جذب مدافع میانی از سر گرفته، چالش صدور رضایتنامه و مبالغ نجومی برای آن به دردسر بزرگی برای سرخپوشان تبدیل شده است. پرسپولیس در حال حاضر با سه مدافع میانی در حال رایزنی برای حضور در این تیم است؛ علی نعمتی و  فرشاد فرجی از شهرخودرو و علیرضا ابراهیمی از گل گهر سیرجان.

 

علیرضا ابراهیمی مدافع میانی و کاپیتان گل گهر سیرجان که با شرط عجیب باشگاهش برای این انتقال مواجه شده است. باشگاه گل گهر اعلام کرده تنها در صورتی رضایتنامه وی را به مقصد پرسپولیس صادر خواهد کرد که این باشگاه مهدی شیری و امید عالیشاه را به آنها واگذار کند. از سوی دیگر باشگاه شهرخودرو که در شرایط فعلی نیز بابت رضایتنامه یحیی گل محمدی مبلغی از پرسپولیس طلبکار است، اعلام کرده در صورت دریافت مبلغ 3 میلیارد تومن برای هر کدام از مدافعان میانی مدنظر این باشگاه (علی نعمتی و فرشاد فرجی) رضایتنامه را صادر می‌کند. دو شرطی که از سوی دو باشگاه شهرخودرو و گل گهر باعث عقب نشینی پرسپولیس در خصوص این انتقال شده است.

 

اما اکنون باشگاه پرسپولیس در شرایطی که هر سه بازیکن تمایل به حضور در این تیم را دارند، اعلام کرده که در صورت در دست داشتن برگه رضایتنامه و در ادامه مبلغ مناسب برای عقد قرارداد، پای میز مذاکره خواهد نشست. اتفاقی که باعث کورس بزرگ این سه بازیکن برای به سرانجام رساندن این اتفاق و اقدام شخصی آنها شده است.

 

گفته می‌شود در این زمینه فرشاد فرجی با شرایط بهتری برای این انتقال مواجه شده است. مدافع میانی مازنی شهرخودرو که تنها تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد، اکنون پای میز مذاکره با مدیران باشگاه نشسته است و در صدد است تا رایزنی برای دریافت رضایتنامه‌اش را ولو با فروش منزل مسکونی‌اش در شمال را شکل دهد. گفته می‌شود طرفین تا این لحظه روی مبلغ 2 میلیارد تومان به نتیجه دست یافته‌اند تا شرایط برای صدور رضایتنامه و جدایی فرشاد فرجی مهیا شود.

 

مدافع میانی شهرخودرو که سابقه بازی در راه آهن، خونه به خونه، نساجی را در کارنامه دارد، به مدیران شهرخودرو اعلام کرده در حال فروش منزل مسکونی‌اش در قائمشهر به عنوان تنها دارایی‌اش است تا بتواند مبلغ رضایتنامه مدنظر این باشگاه را تامین کرده و رضایتنامه خود را دریافت کند. احتمالا با توجه به فرصت کمی که باقی مانده، او تضامینی در راستای فروش منزل مسکونی‌اش به شهرخودرو بدهد و در ادامه با دریافت رضایتنامه کارهای انتقال پول را صورت دهد.

 

با این حال در صورتی که تا ساعاتی دیگر هم این مساله محقق شود و فرشاد فرجی قراردادش را فسخ کند، امشب به مذاکره با پرسپولیس نخواهد رسید و احتمالا کار را بعد از دیدار با نفت آبادان دنبال کند.

دیدگاه‌ها