کد خبر : 1741250 | 13 اسفند 1399 ساعت 19:52 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال ستاره اتریشی به رئال مادرید منتفی شد؟

به نظر می رسد که شرایط انتقال داوید آلابا رئال مادرید بسیار پیچیده شده و او اکنون مذاکرات خود را با تیم‌های انگلیسی آغاز کرده است.

انتقال ستاره اتریشی به رئال مادرید منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که یداوید آلابا، ستاره اتریشی بایرن مونیخ، بعد از مدت ها حضور در این تیم و رسیدن به همه افتخارات ممکن با باواریایی ها تصمیم به جدایی گرفته و می خواهد چالش جدید خود را در خارج از فوتبال آلمان و احتمالا لالیگای اسپانیا تجربه کند.

 
داوید آلابا چنی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به شکل رسمی از تصمیم خود برای جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل پرده برداشت. در از طرفی طی روزهای گذشته دوباره بحث در مورد تیم بعدی آلابا اوج گرفته و با وجود این که اکثریت قریب به اتفاق منابع معتبر مدعی شدند که او به زودی با رئال مادرید قرارداد امضا خواهد کرد، اکنون به نظر می رسد که شرایط تغییر کرده است.

 

 

1555853

 

 

در همین ارتباط نشریه بیلد آلمان در گزارشی مدعی شده که دستمزد پیشنهادی رئال مادرید به ستاره اتریشی برای او قابل قبول نبوده و به همین خاطر این بازیکن از لوس بلانکوس دور شده است.
همین موضوع نیز باعث شده که آلابا با مذاکرات جدی خود را با تیم‌های انگلیسی آغاز کند و اصلا بعید نیست که مقصد بعدی او یک تیم لیگ برتری باشد. این در حالی است که گفته می‌شود پاری سن ژرمن نیز به شدت شرایط جذب این مدافع مطمئن را بررسی می‌کند.

دیدگاه‌ها