کد خبر : 1741241 | 13 اسفند 1399 ساعت 19:31 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از مشتریان جدی ارلینگ هالند کنار کشید

بیلد مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ علاقه ای به جذب ارلینگ هالند ندارد و در واقع به رابرت لواندوفسکی اعتماد کامل دارد.

یکی از مشتریان جدی ارلینگ هالند کنار کشید

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند طی ماه های گذشته باعث شده که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب این ستاره نروژی علاقه نشان دهند. گفته می شود که چلسی و رئال‌مادرید از جمله مهم ترین مشتریان هالند محسوب می شوند اما بعید به نظر می‌رسد که دورتموند در این تابستان به این راحتی‌ها اجازه جدایی او را صادر کند.

 

 

1575188

 

 

با این وجود برخی شایعات حاکی از آن است که این امکان وجود دارد باشگاه آلمانی با دریافت 100 میلیون یورو راضی به فروش ارلینگ هالند شود؛ مبلغی که پرداخت آن در شرایط اقتصادی کنونی می‌تواند امر دشواری برای باشگاه ها محسوب شود.

 

از طرفی گفته می شد که بایرن مونیخ یکی از مشتریان پر و پاقرص ستاره نروژی محسوب می‌شود اما حالا بیلد این مسئله را تکذیب کرده است. این منبع آلمانی مدعی شده که باواریایی‌ها به رابرت لواندوفسکی که با این باشگاه تا 2023 قرارداد دارد اعتماد کامل دارند و از طرف دیگر برنامه که از سوی بایرن برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند وجود ندارد.

 

 

1576797

 

 

بایرن مونیخ همچنین باور دارد که حضور دو مهاجم سطح اول در تیم نمی تواند اتفاق خوبی برای آنها باشد چراکه هم لواندوفسکی و هم هالند به طور قطع نیمکت نشینی را تحمل نخواهند کرد بنابراین به نظر می‌رسد که باید کنار کشیدن بایرن از جذب ستاره نروژی را قطعی تلقی کرد.

دیدگاه‌ها