کد خبر : 1741239 | 13 اسفند 1399 ساعت 19:18 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: اینقدر که فکر می کنید کلوپ را نمی شناسم

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد نبود تماشاگران در نتایج لیورپول تاثیرگذار بوده است.

توخل: اینقدر که فکر می کنید کلوپ را نمی شناسم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در دیداری حساس و تعیین کننده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در خانه لیورپول مهمان این تیم خواهد بود. در نشست خبری این دیدار، توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در مورد آخرین شرایط این تیم، رویارویی با لیورپول و البته رابطه اش با یورگن کلوپ صحبت کرد.

 

توماس توخل گفت: "من کاملا آرامش داشته و اطمینان دارم که لیورپول دلتنگ بازگشت هواداران خود بوده و از تاثیر حضور هواداران در آنفیلد بر عملکرد لیورپول خبر دارم. بله، آنها امتیازات زیادی از دست داده اند، اما بارها شایسته شکست نبوده و بدشانس هم بوده اند. لیورپول یکی از بهترین تیم های اروپا است، اما ما قصد داریم در خانه این تیم به پیروزی دست یابیم.

 

1572842

 

هنوز 12 مسابقه باقی مانده و نتیجه فردا پایان نبرد برای حضور در جمع چهار تیم برتر نخواهد بود. این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم با همان ذهنیت و نگرش چالش های سختی گذشته در میدان ظاهر شویم.

 

ما در دوران انتقال قرار داشته و باید اعتماد به نفس داشته باشیم. ما در مادرید مقابل اتلتیکو و در خانه منچستریونایتد دو بازی بزرگ داشته و عملکرد ما نشان داد که می توانیم در سطح تیم هایی مانند منچسترسیتی و لیورپول رقابت کنیم. ما همیشه آماده پیروزی در چنین بازی هایی هستیم."

 

عملکرد یورگن کلوپ در لیگ برتر: "بی تردید در لیگ برتر باید با مربیان بزرگی مبارزه کنید و قطعا یورگن کلوپ یکی از آنهاست و او این موضوع را ثابت کرده است. بازی در برابر کلوپ و تیم هایش برای من یک چالش است، اما ما یک مسابقه تنیس پیش رو نخواهیم داشت و این تیم های ما هستند که بازی خواهند کرد، پس باید آماده باشیم.

 

1572844

 

من و کلوپ یکدیگر را می شناسیم، اما نه اینقدر خوب که همه فکر می کنند. ما هرگز در ماینتس یکدیگر را ملاقات نکردیم و پس از آن من جانشین او در دورتموند شدم و همدیگر را ملاقات نکردیم. من و کلوپ در جلسات مربیان و جلسات یوفا یکدیگر ملاقات کرده و از این موقعیت برای صرف ناهار یا شام با هم استفاده می کنیم. کلوپ مردی خوش صحبت و جالب است."

دیدگاه‌ها