کد خبر : 1741238 | 13 اسفند 1399 ساعت 19:15 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

علیرغم ادعای مدیران استانی

صنعت نفت همچنان در انتظار پرداخت بودجه

در شرایطی که طی روزهای اخیر مدیران استانی از پرداختی به باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داده‌اند، مبلغی هنوز به خزانه باشگاه واریز نشده است.

صنعت نفت همچنان در انتظار پرداخت بودجه

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان همچنان درگیر مشکلات مالی است و نتوانسته برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را طبق برنامه کادرفنی پیش ببرد. موضوع نگران کننده‌تر اما عدم پرداخت به بازیکنان است که باعث شده آنها با مشکلات بزرگی کار را دنبال کنند و روحیه تیمی کاهش یابد.

 

در این بین طی روزهای اخیر برخی مسوولان استانی مدعی شده اند که بودجه مدنظر باشگاه تامین و ارائه شده است. اتفاقی که به نظر می‌رسد با وقوع آن بار دیگر بتواند باعث امیدواری هواداران این تیم برای حضور طلایی پوشان در جمع مدعیان و انگیزه آنها برای ادامه مسابقات باشد. با این حال طبق اخبار اعلامی از سوی مدیران باشگاه هنوز هیچ مبلغی برای این باشگاه از سوی مدیران استانی تخصیص داده نشده و وعده‌های آنها به سرانجام نرسیده است. گفته می‌شود این منبع مالی احتمالا طی روزهای آتی و بعد از بازی پرسپولیس شاید به باشگاه واریز شود و باید دید آنها قادر خواهند بود در آن مقطع با پرداختی به طلبکاران ضمن باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی، مطالبات بازیکنان کنونی را نیز پرداخت کرده و از جدایی احتمالی آنها جلوگیری کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها