کد خبر : 1741221 | 13 اسفند 1399 ساعت 17:57 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضور پیروز قربانی، درخواست داده ایم

مددی:برای قلعه‌نویی با مدیر گل‌گهر مذاکره کردم

مدیرعامل استقلال پس از عقد قرارداد با فرهاد مجیدی گفت که او درخواست حضور قربانی در کادرفنی اش را داده است.

مددی:برای قلعه‌نویی با مدیر گل‌گهر مذاکره کردم

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی مدیرعامل استقلال پس از عقد قرارداد با فرهاد مجیدی و پس از خروج از ساختمان این باشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: می توانم بگویم بعد از یک روز سخت و بررسی گزینه های مختلف که هیئت مدیره عنوان کرده بودند، پس از سه دور مذاکره با آقای فرهاد مجیدی به توافق رسیدیم و از این لحظه به بعد ایشان سرمربی استقلال خواهد بود.


وی درباره مدت زمان قرارداد مجیدی و شروط باشگاه نیز گفت: قرارداد ایشان دو فصل و نیم است و هیچ شرطی اعم از قهرمانی ندارد. ایشان یکی از بازیکنان محبوب استقلال است. مجیدی در جلسه به من گفتند: که تمام تلاشمان برای موفقیت می کنیم.


مدیرعامل استقلال درباره شایعات حضور پیروز قربانی در کادرفنی مجیدی نیز گفت: با توجه به درخواستی که آقای مجیدی دادند و پیروز قربانی را به عنوان یکی از اعضای کادرشان معرفی کردند، من با آقای سراجی مدیرعامل سایپا صحبت کردم و خدا را شکر ایشان نیز قول مساعد دادند.


او گفت: یکی دو نفر دیگر به عنوان دستیار فرهاد از جمله آقای فراز کمالوند در لیست ایشان هست ولی قرار شد مجیدی لیست نهایی شده را امشب به من بدهد تا با آنها وارد مذاکره شویم.


وی درباره اینکه آیا مجیدی گزینه اول سرمربیگری استقلال بود، گفت: من دیروز نیز عرض کردم سه الی چهار گزینه داشتیم و شب گذشته نیز جلسه هیئت مدیره برگزار شد و در نهایت مقرر شد بنده با آقای مجیدی مذاکره کنم که خدا را شکر به نتیجه رسیدیم.


مدیرعامل استقلال درخصوص اعتراض گل گهر نسبت به رسانه ای کردن مذاکره با قلعه نویی گفت: من همچین چیزی نشنیده ام. در یک فضای کاملا حرفه ای با مدیرعامل گل گهر مذاکره کردم و به ایشان گفتم که ما خواهان جذب آقای قلعه نویی هستیم. آقای جواهری از من درخواست کرد که نامه کتبی ارسال کنم که من نیز همین کار را انجام دادم. اصول حرفه ای گری اینگونه است زمانیکه سرمربی با یک تیمی قرارداد دارد، شما باید با مدیرعامل آن باشگاه مذاکره کنید. من حتی با آقای آذری هم مذاکره کردم ولی ایشان اعتراضی نکردند. از نظر خودم، من کار حرفه ای را انجام دادم.


مددی درخصوص انتخاب فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست باشگاه گفت: ان شالله امشب در همه زمینه ها با آقای مجیدی می بندیم.


مدیرعامل استقلال درباره زمین تمرین این تیم گفت: زمین تمرین هیچ مشکلی ندارد. زمین نفت تهرانسر زیر کشت رفته است و یک روز با رعایت پروتکل ها خبرنگاران را دعوت می کنم تا از این زمین استاندارد بازدید کنید.


وی درخصوص هرویه میلیچ گفت: یکی از خواسته های مجیدی بازگشت میلیچ است. من هم به ایشان گفته ام که منابع مالی را تأمین می کنیم و در اسرع وقت به دنبال بازگرداندن میلیچ خواهیم بود.


او درخصوص لیست خرید فرهاد مجیدی نیز گفت: به ضرس قاطع می گویم که استقلال یکی از بهترین تیم های لیگ از لحاظ ترکیب است و در هر پستی حداقل دو بازیکن خوب داریم و آقای مجیدی به این موضوع اشراف داشتند و من مطمئنا ایشان از این بازیکنان خوب بازی می گیرد.


مددی در پایان درخصوص جذب امین قاسمی نژاد و جدایی دانشگر و قایدی نیز گفت: فرهاد مجیدی هنوز لیستی به من نداده اند و قرار نبوده است که دانشگر جایی برود. مهدی قایدی پسر استقلال است و در خدمت ایشان خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها