کد خبر : 1741218 | 13 اسفند 1399 ساعت 17:55 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای میرر

گرت بیل یک یورو هم به رئال نمی بخشد

ستاره ولزی رئال که قرضی برای تاتنهام بازی می کند، در صورت بازگشت به رئال، حاضر نیست با سران باشگاه مادریدی بر سر کاهش دستمزد کنار بیاید.

گرت بیل یک یورو هم به رئال نمی بخشد

 

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که تابستان با قراردادی قرضی راهی تاتنهام شد، تا 2022 با رئال قرارداد دارد، ولی بند خرید دائمی در قرارداد او گنجانده شده که فعال شدنش ربط مستقیم به عملکرد او در باشگاه لندنی دارد. شروع بیل در تاتنهام اصلا خوب نبود و تا همین چند هفته پیش به نظر می رسید او به رئال پس داده خواهد شد اما به یکباره ورق برگشت و بیل در 4 بازی اخیر تاتنهام سه گل زده و 2 پاس گل هم داده است.

او تا به اینجا در 22 بازی برای تاتنهام هشت گل زده و 5 پاس گل نیز داده است.

 

 

1577251

 

 

در حال حاضر نیمی از دستمزد 15 میلیون یورویی بیل را تاتنهام پرداخت می کند و رئال تحت هیچ شرایطی دوست ندارد که فصل بعد بیل برگردد و مجبور شود تمام دستمزد او را تقبل کند؛ در حالی که او هیچ جایی در ایده های زیدان ندارد.

رئال مادرید برای فصل بعد روی جذب کیلیان امباپه اقدام خواهد کرد که دستمزد بالایی می خواهد. رئال می داند که در صورت بازگشت بیل، جذب امباپه غیرممکن خواهد بود. 

 

 

1577247

 

 

طبق ادعای میرر، در صورتی که بند خرید بیل توسط تاتنهام فعال نشود، ستاره ولزی حاضر به تخفیف دادن به رئال نخواهد شد و یک یورو را نیز به باشگاه مادرید نمی بخشد. او سال آخر قراردادش را چه در رئال سپری کند یا قرضی راهی تیمی دیگر شود تمام 15 میلیون یورو دستمزد خالص خود را دریافت خواهد کرد. اتفاقی که سران رئال از همین حالا از آن ترس دارند.

 

دیدگاه‌ها