کد خبر : 1741203 | 13 اسفند 1399 ساعت 16:54 | 34K بازدید | 1 دیدگاه

تصمیم ویژه برای کمک به ملوان؛

بازگشت جلال رافخایی به مستطیل سبز (عکس)

کاپیتان سال‌های گذشته ملوان تصمیم گرفت تا بار دیگر پس از مدت‌ها دوری از میادین، با پیراهن ملوان به میدان برود و روز گذشته در جدال مقابل پارس جنوبی جم وارد زمین شد.

به گزارش "ورزش سه" در جریان دیدار روز گذشته ملوان بندرانزلی مقابل پارس جنوبی جم، شاگردان مازیار زارع پس از هفت هفته ناکامی در کسب پیروزی و دور شدن از کورس رقابت قهرمانی، توانستند در خانه مقابل پارس جنوبی جم جشن پیروزی بگیرند تا فاصله‌شان با صدر جدول به 7 امتیاز برسد؛ پیروزی که با تک گل عیسی پرتو مدافع ملوانی‌ها به دست آمد تا 22مین امتیاز فصل ملوان رقم بخورد.

 

اما اتفاق مهم و جالب‌توجه در این مسابقه، بازگشت سیدجلال رافخایی به میادین بود؛ بازیکنی که پس از خداحافظی خاموش تصمیم به ورود به عرصه مربیگری گرفته بود پس از 1755 روز و در شرایطی که واپسین روزهای 36 سالگی خود را تجربه می‌کند، در قامت بازیکن برای ملوان وارد زمین شد تا بتواند با استفاده از تجربه خود قوی سپید را از بحران نجات بدهد. رافخایی تجربه آقای گلی در لیگ برتر فوتبال ایران را هم در کارنامه خود دارد.

 

1578297

 

مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان نیز درباره حضور رافخایی در ترکیب ملوان پس از پیروزی روز گذشته توضیح داد: اگر یادتان باشد دو یا سه سال پیش گفته بودم که حق رافخایی نیست که به این شکل از فوتبال خداحافظی کند؛ می دانستم که می تواند به ملوان کمک کند در نهایت به این جمع بندی رسیدم که وی به عنوان بازیکن در تیم و زمین مسابقه حضور داشته باشد چرا که بعضی مواقع می تواند به عنوان یک بزرگتر در داخل زمین خیلی به تیم ملوان کمک کند.

 

وی گفت: با وجود حضور تعدادی بازیکن بومی و باتجربه در تیم فکر می‌کنم حضور وی در تیم و زمین به بازیکنان از لحاظ توان روحی و ذهنی کمک می‌کند هر چند که تا رسیدن به شرایط ایده‌آل خود و همان جلال بهتر و قوی قبلی فاصله زیادی دارد؛ او وقتی تعویض شد و به زمین آمد در کنار سایر بازیکنان اصلی و ذخیره ای که اضافه شده بودند به ما کمک کرد تا بتوانیم به سه امتیاز بازی برسیم. مردم انزلی از حضور رافخایی در تیم ملوان حمایت کنند چرا که مطمئن هستم در ادامه راه به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها