کد خبر : 1741202 | 13 اسفند 1399 ساعت 16:54 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش میکل آرتتا به شایعات حضور روی نیمکت بارسا

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به شایعاتی که پیرامون حضورش روی نیمکت بارسلونا مطرح می‌شود واکنش نشان داد.

واکنش میکل آرتتا به شایعات حضور روی نیمکت بارسا

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال طی هفته‌های اخیر به یک ثبات نسبی دست یافته و پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، ابتدای هفته لسترسیتی قدرتمند را هم شکست داد تا شرایط خود را در جدول لیگ برتر انگلیس بهبود دهد و به ادامه مسابقات امیدوار تر شود.

 

 

1578295

 

 

طی روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با علاقه نامزد ریاست باشگاه بارسلونا یعنی خوان لاپورتا به حضور میکل آرتتا روی نیمکت این تیم به گوش رسید. سرمربی اسپانیایی در واکنش به این موضوع گفت: " بارسلونا یک تیم بزرگ است. بدیهی است که من در آنجا به عنوان بازیکن بزرگ شده ام و هموار پیوندهایی وجود خواهد داشت اما من در حال حاضر روی کاری که اینجا انجام می دهم متمرکز هستم. کارهای زیادی در اینجا برای انجام دادن وجود دارد و واقعاً از آنها لذت می برم.

 

امروز و فردا من سرمربی آرسنال هستم و از این موضوع واقعا لذت می برم و می خواهم خیلی بهتر از آن چیزی که تاکنون انجام داده ایم، عمل کنیم."

 

 

1528964

 

 

وضعیت قرارداد الکساندر لاکازت: "او هنوز با ما قرارداد دارد و در بازی قبلی عملکرد بسیار خوبی داشت. این همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم و واقعا از عملکرد او رضایت داریم. بحث در مورد قرارداد او به زودی انجام خواهد شد و پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد."

دیدگاه‌ها