کد خبر : 1741195 | 13 اسفند 1399 ساعت 16:20 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید شش هفت گل به مس کرمان می زدیم

عنایتی: تا لحظه آخر ناامید نمی‌شویم

سرمربی هوادار می گوید تیمش با بدشانسی نتوانست مس کرمان را شکست بدهد.

عنایتی: تا لحظه آخر ناامید نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی تساوی بدون گل برابر مس کرمان گفت: واقعا عدالت فوتبال رعایت نشد. ما برابر تیم خیلی خوب و منسجم مس کرمان شش هفت موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و فوتبال خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم.


او ادامه داد: نمی دانم در وصف بازیکنانم چه بگویم، فقط می گویم آنها خیلی با معرفت هستند و علی رغم شیطنت هایی که دوستان ایجاد می کنند ما کارمان را انجام می دهیم. شما دیدید امروز بازیکنان نیمکت و ترکیب ما چقدر همدل بودند. ما تیمی هستیم که فوتبال بازی می کنیم و فکر می کنم بازی با مس روز بد فوتبالی ما و روز خوش شانسی مس کرمان بود. من به مس هم خسته نباشید می گویم چون تیمی است که خیلی آن را دوست دارم.


عنایتی در مورد تمجید مهاجری از کیفیت تیم هوادار گفت: اینکه کیفیت تیم ما خوب است یا نه را بهتر است دیگران نظر بدهند اما من از رضا مهاجری تشکر می کنم و برای مس و تمام مسوولان این باشگاه در ادامه بازی ها آرزوی موفقیت می کنم.


سرمربی هوادار در مورد شانس صعود هوادار به لیگ برتر هم می گوید: ما تا لحظه آخر ناامید نمی شویم و تمام تلاش مان را می کنیم بهترین رتبه را کسب کنیم. واقعا بچه های ما عاشق رقابت کردن هستند.

دیدگاه‌ها