کد خبر : 1741192 | 13 اسفند 1399 ساعت 16:18 | 36.2K بازدید | 4 دیدگاه

فراز کمالوند مدیرفنی استقلال می‌شود؟

به احتمال فراوان فراز کمالوند به عنوان مدیرفنی در باشگاه استقلال مشغول به کار خواهد شد.

فراز کمالوند مدیرفنی استقلال می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی سابق تیم های تراکتور، نفت آبادان، گسترش فولاد، ‌استقلال اهواز، پارس جنوبی جم و... که هم اکنون هدایت شاهین بوشهر را در لیگ دسته اول برعهده دارد، یکی از افرادی است که احتمالا برای کمک به فرهاد مجیدی در استقلال انتخاب خواهد شد.


کمالوند از سال های دور رابطه نزدیکی با فرهاد مجیدی دارد و یکی از دوستان بسیار صمیمی او محسوب می‌شود. این مربی باتجربه فوتبال سال گذشته نیز که مجیدی هدایت استقلال را برعهده داشت مشاوره های زیادی را به این مربی جوان داد و حالا مجیدی به او پیشنهاد همکاری رسمی در استقلال داده است.


پستی که فرهاد مجیدی برای کمالوند در نظر گرفته مدیریت فنی تیم است. در این خصوص اما یک مساله مهم وجود دارد و آن هم حضور کمالوند در شاهین بوشهر است. این مربی باتجربه و موفق در صورتی می تواند به عنوان مدیرفنی در استقلال مشغول به کار شود که قراردادش را با شاهین بوشهر فسخ کند.

نکته مهم درباره بحث فنی کمالوند این است که او در هر تیمی فعالیت کرده تیم هایش بازی های زیبایی به نمایش گذاشته اند و این مساله در شرایطی که انتقادهای زیادی که به بازی  استقلال مطرح است می‌تواند کمک زیادی کند.

حال باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون کمالوند و حضورش در کادرفنی استقلال رخ می‌دهد. خصوصا حالا که مجیدی اصرار زیادی به حضور دوست قدیمی اش کنار خود دارد.

 

خبرنگار: امیر صادقی پناه

دیدگاه‌ها