کد خبر : 1741183 | 13 اسفند 1399 ساعت 15:54 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز مدیر دورتموند به فروش هالند و سانچو؟

یوآخیم واتسکه مدیر دورتموند حاضر نشد احتمال فروش یک ستاره بزرگ تیمش در تابستان پیش رو را رد کند.

چراغ سبز مدیر دورتموند به فروش هالند و سانچو؟

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند هم مثل خیلی از باشگاه های بزرگ اروپایی در دوران پاندمی کرونا با معضل اقتصادی روبرو است. عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها که یکی از اصلی ترین منابع درآمدزایی دورتموند بود، از یک سال پیش ضربه بزرگی به تراز اقتصادی باشگاه زده و این مساله ممکن است باعث شود باشگاه یک یا حتی دو ستاره بزرگ و گران قیمتش را واگذار کند.

 

 

1576531

 

 

صحبت از ارلینگ هالند و جیدون سانچو است. دو ستاره گران قیمتی که دورتموند در صورت فروش شان می تواند به طور کامل شرایط مالی خود را به توازن برساند. هر دو باشگاه نیز مشتریان زیادی دارند و کمتر از 100 میلیون یورو فروخته نخواهند شد.

 

 

1578282

 

 

یوآخیم واتسکه مدیر دورتموند در پاسخ به سوالی در رابطه با احتمال فروش ستاره های تیمش در تابستان گفت:« در پاندمی کرونا هیچ چیز را رد نمی کنم ولی خوب؛ این هدف اصلی ما نیست. مهمتر از هر چیزی ایجاد تعادل در وضعیت اقتصادی است و هم می خواهیم تیمی قوی در میدان داشته باشیم و هم اوضاع مالی مان باثبات باشد.

اگر قرار باشد فصل بعد هم بازی ها بدون تماشاگر باشد، چاره ای جز فروش بازیکن نداریم. می توانیم یکی از ستاره های بزرگ مان را به تیمی دیگر انتقال دهیم تا اینکه بخواهیم از بانک وام بگیریم. در واقع وقتی می توان بازیکن فروخت، دیگر نیازی به اخذ وام نخواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها