کد خبر : 1741175 | 13 اسفند 1399 ساعت 14:20 | 34.5K بازدید | 1 دیدگاه

داستان کوپا دل ری فرق می کند

راکیتیچ: بارسا را می بریم؛ مثل مسی دیگر نمی آید

ایوان راکیتیچ معتقد است امشب بازی متفاوتی از سویا برابر بارسا شاهد خواهیم بود.

راکیتیچ: بارسا را می بریم؛ مثل مسی دیگر نمی آید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در نوکمپ میربان سویا از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری است. دیداری که برای آبی اناری ها بسیار حیاتی است. بازی رفت در زمین سویا با برتری 2-0 این تیم تمام شد و بارسا امشب باید با اختلاف سه گل برنده شود تا به دور بعد برود.

شنبه شب دو تیم در لالیگا به مصاف رفتند که بارسا با دو گل برنده شد ولی ایوان راکیتیچ ستاره کروات سابق بارسا که اکنون برای سویا توپ می زند، شرایط دو مسابقه را متفاوت می داند.

 

 

1578256

 

 

راکیتیچ به مارکا گفت:« بارسا در بازی لالیگا به خوبی ما را تجزیه و تحلیل کرده بود و می دانست چگونه باید پیروز شود. این نشان می دهد که برای ما احترام زیادی قائل بودند. ما هم در زمین جنگیدیم و کم نگذاشتیم؛ با این حال روز، روز ما نبود.»

 

راکیتیچ ادامه داد:« هر بازی داستان خودش را دارد و نمی توان با بازی دیگر مقایسه اش کرد. معتقدم بازی امشب کاملا متفاوت خواهد بود. می خواهیم ثابت کنیم برای قهرمانی کوپا دل ری چه شور و انگیزه ای داریم. برای بارسا پیروزی در این بازی یک وظیفه است ولی ما می خواهیم ضمن لذت بردن از بازی، راهی فینال شده و در شهرمان قهرمانی را جشن بگیریم.»

 

 

1529675

 

 

راکیتیچ در مورد روی فرم بودن لیونل مسی گفت:« مسی متفاوت با همه است و همیشه تفاوت ها را درون زمین رقم زده است. او تعیین می کند در زمین و برای بارسا چه اتفاقی رخ بدهد. معتقدم دیگر بازیکنی مثل او نخواهد آمد.»

دیدگاه‌ها