کد خبر : 1741168 | 13 اسفند 1399 ساعت 14:15 | 76.1K بازدید | 1 دیدگاه

طارمی به دنبال رستگاری (عکس)

امشب مهدی طارمی در دیدار برگشت جام حذفی مقابل براگا، به دنبال جبران ناکامی در دیدار کلاسیک پرتغال است.

طارمی به دنبال رستگاری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، امشب پورتو در استادیوم دراگائو میزبان براگا خواهد بود. دو تیم در دیدار رفت به تساوی یک – یک رسیدند. در آن مسابقه مهدی طارمی در دقیقه 9 دروازه میزبان را باز کرد اما در ادامه پورتو با اخراج لوئیس دیاز در دقیقه 70 و متئوس اوریبه در دقیقه 97 با دو یار کمتر به بازی ادامه داد تا اینکه در دوازدهمین دقیقه از وقت های تلاش شده و در دقیقه 102 دروازه پورتو باز شد و دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.


در حالیکه پورتو در این بازی امتیاز میزبانی را در اختیار دارد، از شانس بالایی برای پیروزی و حضور در دیدار فینال برخوردار است و همچون دیدارهای گذشته، مهدی طارمی مهاجم ایرانی سفید و آبی ها امید اصلی گلزنی پورتو محسوب می شود.


روزنامه آبولا پرتغال با اشاره به انگیزه های بالای طارمی برای گلزنی در این دیدار با تیتر "طارمی در جستجوی رستگاری" نوشته است: پس از پایان مسابقه کلاسیک مقابل اسپورتینگ غم و اندوهی بزرگی نصیب بازیکن ایرانی پورتو شد، چرا که او فرصت هایی را که به ندرت از دست می دهد را در دیدار با اسپورتینگ به گل تبدیل نکرد. حالا در مسابقه ای که یکی از نامزدهای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی پرتغال را مشخص می کند، می تواند فرصت جبران عالی برای طارمی باشد تا او بر دردی که نصیبش شده است، غلبه کند و در نبرد با شیرها (لقب براگا) درخشان عمل کند.

 

1578266


آبولا در ادامه نوشته است: این مهاجم به مراجعه به شبکه های اجتماعی نیاز داشت تا از هواداران پورتو بخاطر اشتباهی که در دیدار مقابل اسپورتینگ داشت، عذرخواهی کند. البته اکثر هواداران پورتو از دست دادن فرصت توسط طارمی را از ذهن پاک کرده اند چرا که مهاجمین همیشه نمی توانند در هر بازی قفل دروازه رقبا را باز کنند.


این روزنامه در پایان نوشته است: البته براگا یکی از تیم های مورد علاقه طارمی برای گلزنی های سریالی در این فصل بوده است. او علاوه بر اینکه در جریان تساوی دو تیم در دیدار برگشت رقابت های لیگ برتر، موفق شده بود گل دوم پورتو را به ثمر برساند، در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی دروازه متئوس سنگربان براگا را باز کرد و پس از آن نیز موفق شد دروازه بواویشتا و یوونتوس را هم باز کند تا در 4 دیدار متوالی برای پورتو گلزنی کرده باشد.

 

 

1578267


البته تنها روزنامه آبولا به انگیزه های بالای طارمی برای درخشش مقابل براگا اشاره نکرده است بلکه وب سایت روزنامه رکورد نیز با تیتر "دیداری برای التیام زخم ها: طارمی در پی شکار جام حذفی پرتغال" به موضوع ناکامی این مهاجم ایرانی در مسابقه کلاسیک پرتغال اشاره کرده و نوشته است که طارمی به دنبال بازگشت به روند گلزنی است.

دیدگاه‌ها