کد خبر : 1741165 | 13 اسفند 1399 ساعت 14:04 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: بارسلونا؟ در آرسنال خیلی خوشحالم

در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، ممکن است به زودی و پس از انتخابات ریاست بارسا، سکان هدایت بارسلونا را در دست بگیرد.

آرتتا: بارسلونا؟ در آرسنال خیلی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، بازار شایعات روز به روز داغ تر می شود و یکی از پرتکرارترین شایعات روزهای اخیر در مورد علاقه خوان لاپورتا، کاندیدایی که بیشترین بخت را برای پیروزی در انتخابات ریاست بارسا دارد، به میکل آرتتا بود.

گفته شده که لاپورتا هیچ علاقه ای به ادامه همکاری با رونالد کومان ندارد و در صورت انتخاب شدن، سکان هدایت بارسا را به دست میکل آرتتا خواهد سپرد.

 

آرتتا اما تلاش کرد تا در برابر این شایعات چندان از خود هیجان نشان ندهد و گفت که سرمربیگری در آرسنال برای او امتیازی است و او از بودن در آرسنال خوشحال است.

 

1578259

 

آرتتا در پاسخ به سوالی در مورد مطرح شدن نامش به عنوان گزینه هدایت بارسلونا، گفت: "همیشه وقتی در بارسلونا انتخابات برگزار می شود، این حدس و گمان ها هم به راه می افتد. بارسا تیم بزرگی است.

من به عنوان یک بازیکن آنجا رشد کردم و معلوم است که همیشه بین من و بارسلونا ارتباطی باشد. اما من کاملا روی شغلی که اینجا دارم تمرکز کرده ام. ما اینجا کارهای زیادی در پیش داریم و من واقعا از کار کردن در اینجا لذت می برم.

 

1578261

 

امروز و فردا من سرمربی باشگاه فوتبال آرسنال خواهم بود و واقعا از این موضوع لذت می برم. می خواهم خیلی بهتر از کاری که تا الان انجام داده ایم، کار کنیم.

تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که سرمربی گری در این باشگاه برای من امتیازی است و من بسیار خوشحالم."

 

آرتتا همچنین گفت که هنوز راجع به احتمال تمدید قراردادش با توپچی ها صحبتی نداشته است و تمام تمرکزش روی به پایان رساندن فصل به بهترین شکل ممکن است.

 

1578258

 

آرتتا افزود: "ما در میانه فصل هستیم، هنوز اهداف زیادی داریم که برای رسیدن به آنها بازی کنیم و در حال حاضر تمدید قرارداد اولویت من نیست.

به نظرم که این مشکلی ندارد و خوب است. من اینجا هنوز قرارداد دارم. اینجا خوشحال و راضی هستم و فکر نمی کنم که الان موقعیتی اضطراری برای پرداختن به تمدید قرارداد باشد."

دیدگاه‌ها