کد خبر : 1741136 | 13 اسفند 1399 ساعت 11:55 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

حریف فولاد به دنبال جذب سمیر نصری

باشگاه العین قصد دارد تا پیش از دیدار مقابل فولاد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، سمیر نصری را به خدمت بگیرد.

حریف فولاد به دنبال جذب سمیر نصری

به گزارش "ورزش سه"، گزارش های مطبوعاتی در امارات خبر می دهند که باشگاه العین برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا، قصد دارد تا سمیر نصری ستاره فرانسوی سابق منچسترسیتی و آرسنال را به خدمت بگیرد.


روزنامه الرؤیة امارات خبر داده است که باشگاه العین به دنبال جانشینی برای شویا ناکاجیما بازیکن ژاپنی خود است که از مصدومیت شدیدی رنج  می برد و مدتها در این تیم غایب خواهد بود. 


این روزنامه اعلام کرد که شانس حضور سمیر نصری در انتقال به العین به ویژه پس از حضور وی در امارات، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. العین قبل از حضور در بازی مقدماتی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جبران غیبت ناکاجیما است. 

 

1578223


العین در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی با هزینه زیاد شویا ناکاجیما را از پورتو پرتغال به خدمت گرفت ولی این بازیکن با مصدومیت شدید شکستگی پا مواجه شد و تا مدت زمان طولانی نمی تواند برای اماراتی ها به میدان برود و به همین دلیل سران العین در پی به خدمت گرفتن سمیر نصری هستند.


سمیر نصری 33 ساله پیش از این در تیم های انگلیسی آرسنال و منچستر سیتی بازی کرده و 41 بار نیز برای تیم ملی فرانسه به میدان رفته است. نصری آخرین بار عضو تیم اندرلخت بلژیک بود و از تابستان 2020 تاکنون بدون تیم است.

دیدگاه‌ها