کد خبر : 1741135 | 13 اسفند 1399 ساعت 11:41 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

آفاقی: بین ما و تراکتور تبعیض می‌گذارند

اکبر آفاقی می‌گوید که قرارداد بازیکنان ماشین سازی از ابتدای فصل پرداخت نشده است.

آفاقی: بین ما و تراکتور تبعیض می‌گذارند

به گزارش ورزش سه، اکبر آفاقی کاپیتان سابق تیم ماشین سازی در خصوص نمایش این تیم مقابل شهرخودرو عنوان کرد: بازی خوبی بود، ما ۱۰ روز به دلیل شرایط تیممان تمرین نکرده بودیم و بدنمان عقب بود اما تلاشمان را کردیم و تا دقیقه ۹۰ هم برنده بودیم.

 

وی افزود: ماشین سازی الان سه بازی است که نباخته و روال کار را پیدا کرده است اما یک خرده مدیریت و باشگاه کم کاری می‌کنند. الان نیم فصل شده اما هیچ دریافتی نداشته‌ایم و این وضع برای بقیه بازیکنان هم اصلا مطلوب نیست.

 

او درباره حضور مهدی پاشازاده اظهار داشت: آقای پاشازاده مربی بزرگی است و در اروپا هم بازی کرده و صددرصد به تیم کمک می‌کند. امیدوارم با حضور او تیم در لیگ برتر بماند.

 

آفاقی درباره جدایی اش از ماشین سازی توضیح داد: ما با قرارداد پایین آمدیم ماشین سازی چون می‌خواستیم به تیم شهرمان کمک کنیم. به ما گفتند قرارداد پایین است اما کل آن را دریافت می‌کنید و حقوق ها به موقع پرداخت می‌شود اما این اتفاق رخ نداد. الان شرایط اقتصادی سخت است و من راهی به جز جدایی نداشتم.

 

وی همچنین اضافه کرد: به ما گفتند تا نیم فصل صبر کنید اما دوباره خبری نشد. من میخواستم قبل بازی فسخ کنم اما دیدم تیم بازیکن ندارد و گفتم یک بازی هم انجام بدهم و بعد بروم. واقعا ماشین سازی مظلوم است و تبعیض زیادی بین این تیم و تراکتور وجود دارد. من اصلا نمیدانم مالک تیم کیست و حتی یک بار هم او را ندیده ام اما با این وضع آینده خوبی برای ماشین سازی نمی‌بینم.

دیدگاه‌ها