کد خبر : 1741101 | 13 اسفند 1399 ساعت 09:55 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار مارگا و پورتو؟

طلسم مارگا در لیگ؛ دو ماه بدون گل

موسی مارگا، مهاجم اهل مالی پورتو، در لیگ پرتغال آخرین بار دو ماه پیش و در 15 ژانویه برابر بنفیکاگلزنی کرده است. از آن زمان تا کنون پورتو هفت بازی دیگر انجام داده که مارگا در هیچکدام موفق به گلزنی نشده است.

طلسم مارگا در لیگ؛ دو ماه بدون گل

به گزارش "ورزش سه"، موسی مارگا این روزها در لیگ پرتغال تبدیل به یک مهاجم گل نزن شده است. او در هفت پازی اخیر پورتو در لیگ پایش به گل باز نشده و آخرین گل او به پانزدهم ژانویه و دیدار برابر بنفیکا باز می گردد.

از آن زمان تاکنون مارگا البته دو گل دیگر زده اما هیچ کدام در لیگ نبوده اند. تنها دو گل در تقریبا دو ماه...

هفته گذشته و در تساوی بدون گل پورتو برابر اسپورتینگ نیز مارگا موفق به گلزنی نشد و یکی از اولین تعویض های سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، بود.

 

1578186

 

با اضافه شدن مهدی طارمی به ترکیب یازده نفره پورتو، مارگا مجبور شده تا از فضاهای عقب تر استفاده کند و بیشتر به سمت دو طرف زمین متمایل شود.

با این وجود از مهاجمی که در یک تیم هجومی بازی می‌کند انتظار گل های بیشتر و عملکرد بهتری می رود. در واقع طرفداران بیش از همه چیز از آنها گل می خواهند.

از زمان بازی با بنفیکا مارگا در هر هفت بازی پورتو از ابتدا در زمین بازی حضور داشته اما موفق به گلزنی نشدهاست.

فارنسی، ریو آویه، بلننسس، براگا، بواویشتا، ماریتیمو و اسپورتینگ تیم هایی هستند که مارگا نتوانسته قفل دروازه آنها را باز کند.

 

مارگا دو گل خود در این دو ماه را در دو رقابت متفاوت به ثمر رسانده؛ یک گل برابر اسپورتینگ در جام حذفی پرتغال و یک گل برابر یوونتوس در چمپیونزلیگ.

مارگا در این فصل در 32 بازی خود برای پورتو تنها 10 گل به ثمر رسانده است. فصل پیش او در 42 بازی برای پورتو توانست 15 گل برای این تیم بزند.

 

البته مارگا هنوز تا پایان فصل فرصت های زیادی در پیش دارد تا بتواند با گلزنی دوباره دل هواداران پورتو را به دست بیاورد.

او امروز می تواند با گلزنی برابر براگا در دیدار برگشت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، دوباره گلزنی را آغاز کند و پس از آن به 13 بازی باقیمانده از لیگ بپردازد.

 

1578187

 

از هفت بازی بدون گذشته مارگا در لیگ، سرمربی پورتو در پنج بازی دست به تعویض او زده است.

علاوه بر مدیریت قدرت فیزیکی که باعث تعویض شدن مارگا در این بازی ها شده، از این زاویه نیز می توان به این موضوع نگاه کرد که حریفان پورتو توانسته اند به خوبی سرعت و قدرت تهاجمی مارگا را در این بازی ها خنثی کنند و چاره ای جز تعویض برای سرمربی پورتو باقی نگذاشته اند.

 

مارگا به آخرین سال قراردادش با پورتو رسیده و می تواند به عنوان بازیکن آزاد با دیگر تیم ها نیز مذاکره کند.

با توجه به اینکه هیچ صحبتی مبنی بر احتمال تمدید قرارداد از سوی پورتو مطرح نشده است، زمزمه هایی در مورد پیوستن مارگا به تیم فنرباغچه ترکیه به گوش می رسد. نتیجه این شایعات و زمزمه ها در تابستان امسال مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها