کد خبر : 1741095 | 13 اسفند 1399 ساعت 09:27 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

نصرتی و زارع؛ از پرسپولیس تا مربیگری (عکس)

دیدار تیم های ملوان و پارس جنوبی، صحنه تقابل مربیان جوانی بود که در اوایل دهه نود لباس پرسپولیس را به تن داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملوان بندر انزلی و پارس جنوبی جم برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران بودند. این دیدار با برتری یک بر صفر تیم ملوان همراه بود.

 

خارج از تقابل دو تیم در طول 90 دقیقه، در خارج از مستطیل سبز هم یک تقابل جالب را شاهد بودیم؛ دیدار تیم های ملوان و پارس جنوبی، صحنه تقابل مربیان جوانی بود که در اوایل دهه نود لباس پرسپولیس را به تن داشتند.

 

1578177

 

محمد نصرتی به عنوان سرمربی فعلی پارس جنوبی و مازیار زارع به عنوان سرمربی فعلی ملوان در فصل 91-90 در پرسپولیس با یکدیگر هم تیمی بودند. در آن فصل پرسپولیس نمایش خوبی در لیگ برتر نداشت و با رتبه عجیب دوازدهم به کار خود پایان داد. سرخ پوشان در جام حذفی آن فصل نیز با شکست سه بر صفر مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی حذف شده بودند.

 

نصرتی و زارع در پایان آن فصل از پرسپولیس جدا شدند و بعد از چند فصل به جرگه مربیان پیوستند. آنها در حال حاضر شرایط خوبی در تیم هایشان ندارند و هر دو به دنبال جدایی هستند. زارع هفته گذشته درخواست جدایی داده بود که با مخالفت باشگاه ملوان روبرو شده بود. نصرتی هم طی هفته های اخیر انتقادات زیادی نسبت به شرایط تیمش داشته و روز بیست و هفتم بهمن ماه نیز در اعتراض به شرایط و مشکلات، اردوی تیمش را ترک کرد و به تهران برگشته بود.

 

1578178

دیدگاه‌ها