کد خبر : 1741073 | 13 اسفند 1399 ساعت 01:10 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس ۳-۰ اسپتزیا: پیروزی امیدوارکننده بیانکونری

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 اسپتزیا را شکست بدهد.

یوونتوس ۳-۰ اسپتزیا: پیروزی امیدوارکننده بیانکونری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آندره‌آ پیرلو که در پنج دیدار قبلی‌شان در همه رقابت ها، تنها یک برد داشتند، در دیدار امشب موفق شدند با گل های آلوارو موراتا، فدریکو کیه‌زا و کریس رونالدو، اسپتزیا را شکست بدهند و فاصله با میلان، تیم دوم جدول سری آ را به سه امتیاز کاهش دادند.


تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 صاحب یک موقعیت خوب شدند اما ضربه مارکیتزا به کنار دروازه یوونتوس برخورد کرد.

در ادامه یوونتوسی ها بازی را در دست گرفتند و به ویژه با حرکات کیه‌زا به دنبال رسیدن به گل بودند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 29، روی حرکت الکس ساندرو، یوونتوس صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع مدافعان اسپتزیا باعث شد تا کولوسفکی و رونالدو نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این یوونتوسی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، چیزی نمانده بود که روی اشتباه مدافعان اسپتزیا، وستون مک‌کنی صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع ترزی، مانع گلزنی او شد.

برتری یوونتوسی ها ادامه داشت و در دقیقه 58، رونالدو صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما نتوانست از ارسال خوب کولوسفکی استفاده کند و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 61، وستون مک‌کنی جای خود را به موراتا داد و این مهاجم اسپانیایی تنها یک دقیقه بعد قفل دروازه اسپتزیا را باز کرد. روی حرکت فدریکو برناردسکی از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه حریف بود که موراتا با یک ضربه پای چپ دقیق کار را تمام کرد.

 

1578149

 

بعد از این گل بازیکنان اسپتزیا برای جبران گل خورده پیش کشیدند اما این یوونتوس بود که در دقیقه 71 به گل دوم رسید. این بار هم برناردسکی بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او در مقابل دروازه به کیه‌زا رسید. ضربه اول این بازیکن را دروازه بان اسپتزیا دفع کرد اما خود او در شرایطی نامتعادل ضربه دوم را زد و دروازه را باز کرد.

 

1578150

 

بعد از این گل تیم میهمان دست به سه تعویض همزمان زد اما این یوونتوس بود که می توانست در دقیقه 77 به گل سوم برسد اما ضربه آزاد تماشایی رونالدو را پروودل با یک واکنش تماشایی دفع کرد.

در ادامه بازیکنان اسپتزیا برای جبران گل های خورده پیش کشیدند و این فرصت در اختیار یوونتوس قرار گرفت تا در دقیقه 89 به گل سوم برسند. روی یک ضدحمله بود که بنتانکور، رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه پای چپ کار را تمام کرد.

 

1578151

 

تلاش بازیکنان اسپتزیا برای کم کردن از سنگینی شکست در ثانیه های پایانی هم ادامه داشت و این تیم در وقت های اضافه صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای دمیرای روی جیاسی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. اما ضربه گالابینوف را شزنی با واکنشی دیدنی دفع کرد تا بازی در نهایت با نتیجه 3-0 به سود یوونتوس به پایان برسد.

دیدگاه‌ها