کد خبر : 1741062 | 12 اسفند 1399 ساعت 22:37 | 60.1K بازدید | 3 دیدگاه

هراس آرسنال از اقدام احتمالی بارسلونا

میکل آرتتا ، سرمربی آرسنال از احتمال حضور در بارسلونا بارسلونا استقبال کرده است.

هراس آرسنال از اقدام احتمالی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در 24 ساعت اخیر اخباری در مورد احتمال حضور میکل آرتتا  در نوکمپ مطرح شده است. رادیو کاتالونیا مدعی شد در صورت انتخاب لاپورتا به عنوان رئیس جمهور باشگاه بارسلونا، ممکن است میکل آرتتا جایگزین رونالد کومان شود. البته سرمربی 38 ساله هیچ تماسی با بارسلونا نداشته و باشگاه اسپانیایی نیز هنوز برای مذاکره با او وارد عمل نشده اند.

 

1577283

 

اما کادر احتمالی مدیریت باشگاه علاقمند به کار کردن با این سرمربی هستند و خود میکل آرتتا نیز از حضور نوکمپ در آینده استقبال می کند. اما با توجه به اینکه قرارداد فعلی آرتتا در آرسنال در سال 2023 به پایان می رسد، او فقط به فکر شغل فعلی خود است و احتمال دارد حضور در بارسلونا به سال های بعد موکول شود.

 

اما مدیران آرسنال نیز نمی خواهند به راحتی این سرمربی را از دست بدهند و به همین دلیل قصد دارد قرارداد میکل آرتتا را در پایان فصل تمدید کند. به نظر می رسد هیئت مدیره آرسنال به آرتتا ایمان و اعتماد کامل داشته و علیرغم نتایج پرفراز و نشیب در فصل جاری، می خواهند باز هم به این سرمربی جوان فرصت بدهند. البته تکلیف کادر فنی بارسلونا نیز احتمالا در پایان فصل مشخص می شود. اگر رونالد کومان، سرمربی فعلی و هلندی کاتالان ها قادر به کسب نتیجه در جام های داخلی اسپانیا باشد، احتمال حضور او در فصل بعد در رختکن بارسلونا وجود دارد.

دیدگاه‌ها