کد خبر : 1741025 | 12 اسفند 1399 ساعت 18:43 | 65.8K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز رئال برای فروش ستاره مورد علاقه یونایتد

بر اساس ادعای میرر باشگاه رئال مادرید برای فروش رافائل واران چراغ سبز نشان داده است.

چراغ سبز رئال برای فروش ستاره مورد علاقه یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع فرانسوی تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و از طرف دیگر به نظر می‌رسد که مذاکرات او با رئال مادرید برای تمدید قرارداد به بن بست خورده است و اصلا بعید نیست که از این تیم جدا شود. این در حالی است که زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها، اعتقاد ویژه‌ای به هم وطن خود دارد و بعید به نظر می‌رسد که دوست داشته باشد او را از دست بدهد.

 

از طرفی در هفته‌های اخیر نیز برخی منابع دیگر ادعا کردند که رئال مادرید به جذب مدافع ترکیه ای یوونتوس یعنی مریح دمیرال علاقه مند است و خواهان حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو شده است. با این حال کالچیو مرکاتو مدعی شد که یووه تنها در ازای معاوضه دمیرال با رافائل واران اجازه جدایی مدافع ترکیه ای را صادر خواهد کرد.

 

 

1565241

 

 

در این بین طی یکی دو فصل گذشته بارها از منچستریونایتد نیز به عنوان یکی از مشتریان پر و پا قرص مدافع فرانسوی لوس بلانکوس نام برده شد. در همین ارتباط نشریه میرر انگلیس گزارش جدیدی در این رابطه منتشر کرده و مدعی شده که رئال مادرید برای فروش رافائل واران چراغ سبز نشان داده و منتظر دریافت پیشنهادات خوب برای این مدافع فرانسوی است.

 

میرر در ادامه این گزارش خود تایید کرده که شیاطین سرخ مشتری جدی واران هستند و برای جذب او اقدام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها