کد خبر : 1740971 | 12 اسفند 1399 ساعت 14:55 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

یوونتوس مقابل پورتو راگبی بازی کرد نه فوتبال

سرمربی ایتالیایی مشهور دنیای فوتبال معتقد است این بدترین یوونتوس ده سال اخیر است.

یوونتوس مقابل پورتو راگبی بازی کرد نه فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل چندان خوبی را پشت سر نمی گذارد. تیم تحت هدایت آندره آ پیرلو در سری آ با یک بازی کمتر 10 امتیاز از اینتر صدرنشین کمتر دارد و در لیگ قهرمانان نیز بازی رفت یک هشتم نهایی را با نتیجه 2-1 به پورتو واگذار کرده است.

در آن بازی فدریکو کیه زا با گل دقایق پایانی خود،امیدواری ها را همچنان زنده نگاه داشت.

 

 

1578018

 

 

فابیو کاپلو در انتقاد از وضعیت فعلی یوونتوس به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« برابر پورتو یوونتوس بیشتر راگبی بازی کرد تا فوتبال. شاهد این بودیم که توپ را از یک سمت به سمت دیگر منتقل می کردند و به ندرت بازی مستقیم و رو به دروازه حریف را شاهد بودیم. تنها رونالدو میل به حمله به دروازه پورتو را داشت.

تیم پیرلو به مراتب ضعیف تر از یوونتوس تحت هدایت ساری و آلگری است و معتقدم مشکل اصلی در میانه زمین است؛ جایی که رابیو و بنتانکور کیفیت لازم را نشان نداده اند. بدون شک بدترین بازی فصل یوونتوس برابر پورتو بود.»

 

 

1546972

 

 

کاپلو ادامه داد:« معتقدم رونالدو، کوادرادو، کیه زا و دیبالا تنها بازیکنانی هستند که عملکردشان قابل دفاع بوده است. غیبت دیبالا به یووه ضربه زیادی زده چرا که او هم از جمله بازیکنان تکنیکی است که می تواند به بازی تیم عمق بدهد. کیه زا هم به خوبی توانسته خودش را با شرایط یوونتوس وفق بدهد در حالی که تابستان به یوونتوس ملحق شد. با فوق ستاره ای مثل رونالدو به تنهایی نمی توان موفق شد. این بدترین یوونتوس 10 سال گذشته است.»

دیدگاه‌ها