کد خبر : 1740970 | 12 اسفند 1399 ساعت 14:38 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش لاپورتا به شایعه اخراج کومان و جانشینی آرتتا

روز گذشته رسانه های اسپانیای ادعا کردند که خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا به صورت جدی به انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی فصل بعد باشگاه کاتالان فکر می کند.

واکنش لاپورتا به شایعه اخراج کومان و جانشینی آرتتا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که رادیو کاتالونیا در خبری غیرمنتظره و در نوع خود عجیب مدعی شد که در صورت پیروز شدن خوان لاپورتا در انتخابات باشگاه بارسلونا، او قصد دارد میکل آرتتا را به عنوان سرمربی بعدی باشگاه انتخاب کند.

 

 

1576849

 

 

رونالد کومان از تابستان امسال جانشین کیکه ستین شده و نتوانسته نتایج مورد انتظار را کسب کند هرچند که هنوز تا پایان فصل هفته های زیادی باقیمانده و سرمربی هلندی این شانس را دارد تا ورق را برگرداند. بارسا در لالیگا و کوپا دل ری همچنان احتمال کسب قهرمانی را دارد.

 

 

1577283

 

 

خوان لاپورتا در واکنش به انتشار این شایعه آن را تکذیب نکرد و گفت:« اگر رئیس باشگاه شوم، باشگاه را در شرایطی تحویل خواهم گرفت که رونالد کومان را سرمربی خود می بیند. من به او که از اسطوره های بارسلوناست، اطمینان دارم و به کارش ادامه خواهد داد.

تجربه 7 سال ریاستم بر بارسا باعث شده تا در این مقطع نامی از هیچ بازیکن و مربی نبرم چرا که باعث به هم خوردن تمرکز تیم خواهد شد. من هرگز در مورد بازیکنان جدید یا احتمال انتخاب یک مربی دیگر اظهارنظر نخواهم کرد. پس از انتخابات و در صورت پیروزی با کومان صحبت خواهم کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها