کد خبر : 1740958 | 12 اسفند 1399 ساعت 15:55 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد اندی کول از سرمربی منچستریونایتد؛

یونایتد باید بدون ترس به رقبا احترام بگذارد

اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، از اوله گنار سولسشر، سرمربی این تیم، به دلیل بی توجهی به توصیه های سر الکس فرگوسن، انتقاد کرد.

یونایتد باید بدون ترس به رقبا احترام بگذارد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی فعلی منچستریونایتد، پس از کسب تساوی بدون گل برابر چلسی آماج انتقادات زیادی قرار گرفته است.

 

اندی کول باور دارد که سولسشر دارد بهای تاکتیک های محتاطانه خود در برخی از بازی های این فصل منچستریونایتد را می پردازد.

مهاجم سابق یونایتد از رویکرد هم تیمی سابق خود روی نیمکت این تیم انتقاد کرد و گفت که سرمربی نروژی شیاطین سرخ  درست برخلاف توصیه کلیدی الکس فرگوسن رفتار می کند.

 

1577994

 

یونایتد در برابر "بیگ 6" هرگز نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند و روز یکشنبه برابر چلسی نیز به یک تساوی ناامیدکننده دیگر رضایت داد.

اندی کول گفت: "منچستریونایتد نمی تواند اینگونه بازی کند. این باید باعث نگرانیشان شود. اگر فکر می کنی که واقعا می توانی قهرمان شوی یا حداقل بر سر قهرمانی رقابت کنی، باید بتوانی گل بزنی!"

 

اندی کول با یادآوری توصیه ای که سر الکس فرگوسن در رختکن یونایتد به او و سولسشر کرده بود، از سولسشر خواست تا دوباره سبک سرگرم کننده ای را که یونایتد در گذشته بازی می کرد، در این تیم زنده کند.

 

کول افزود: "وقتی زیر نظر سر الکس فرگوسن بازی می کردیم تنها چیزی که او عادت داشت بگوید این بود: "بروید بیرون و خوش بگذرانید و بقیه را سرگرم کنید."

این کاری است که یونایتد باید انجام دهد. شما باید سرگرم کننده باشید. باید به حریفان خود احترام بگذارید اما نمی توانید از آنها بترسید!

همه می خواهند که سفت و سخت باشند. نمی خواهید گل بخورید، دروازه بان ها این را می گویند، مدافعان هم همینطور.

 

1577997

 

اما اگر شما گل بخورید و خودتان هم گل بزنید فکر نمی کنم کسی شکایتی داشته باشد چرا که در آنصورت دارید به شیوه ای بازی می کنید که یونایتد باید بازی کند.

اگر به گذشته نگاه کنید می بینید که تاریخ یونایتد در این باره است که خوب فوتبال بازی کند، سعی کنید با بازی به شیوه ای خاص بازی ها را ببرد، خیلی سفت و سخت و بسته دفاع نکند و تلاش نکند که برد های 1-0 را پشت سر هم قطار کند.

یونایتد نمی تواند اینطور بازی کند و وقتی آنها تلاش می کنند که اینطور بازی کنند خب به نتیجه هم نمی رسند و بردی نصیبشان نمی شود. اگر قرار باشد بالاخره یک زمانی در لیگ قهرمان شوید باید تیم های بزرگ را هم شکست دهید. با تساوی به قهرمانی نخواهید رسید."

 

دیدگاه‌ها