کد خبر : 1740847 | 12 اسفند 1399 ساعت 09:11 | 80.9K بازدید | 9 دیدگاه

او بهترین بازیکن لیگ است؛

تمجید احساسی یحیی گل محمدی از سیدجلال

یحیی گل محمدی به تمجید از سیدجلال حسینی پرداخت و او را بهترین بازیکن لیگ دانست.

تمجید احساسی یحیی گل محمدی از سیدجلال

به گزارش "ورزش سه"، گل‌محمدی که در برنامه شب های فوتبالی صحبت می‌کرد، در خصوص نظرسنجی این برنامه برای انتخاب بهترین بازیکن بالای 35 سال فوتبال ایران گفت: باید اسم سیدجلال [حسینی] را از اینجا خط بزنیم و جزو بهترین بازیکنان لیگ بگذاریم چون این فصل عملکرد خیلی خوبی داشته است. در این گزینه ها هم بهترین فرد سیدجلال است.

 

وی افزود: فکر می‌کنم یک زندگی حرفه‌ای که یک بازیکن باید داشته باشد سیدجلال دارد. مثلا وقتی ما ساعت 12 تمرین داریم، شاید ساعت 10 می‌آید کارهایش را می‌کند و آماده تمرین می‌شود. در تمرینات خیلی خوب حضور دارد و با انگیزه بالاست و فکر کنم بدنش را خیلی خوب نگه داشته و به خودش خیلی خوب می‌رسد و زندگی سالم و حرفه ای دارد. 39 سال سنی هم برایش نیست.

 

 

یحیی درباره تاکتیک پرسپولیس برای گلزنی سیدجلال هم عنوان کرد: دو گل را روی ضربات ایستگاهی زد و دربازی سایپا هم فکر کنم روی توپ برگشتی گل زد. فکر کنم خیلی خوب موقعیت شناسی می‌کند که توپ کجا فرود می‌آید. ما در بحث ضربات ایستگاهی هم وقت زیادی می‌گذاریم با تمام نفراتی که در کار هجومی شرکت می‌کنند. همه بچه ها هم در این گل ها دخیل هستند اما فکر کنم سیدجلال حسینی شم گلزنی را هم ذاتا دارد و گل های حساسی را هم زده است.

دیدگاه‌ها