کد خبر : 1740573 | 11 اسفند 1399 ساعت 01:10 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

رم ۱-۲ میلان: برد باارزش روسونری

میلان در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 آ اس رم را شکست بدهد.

رم ۱-۲ میلان: برد باارزش روسونری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که به تازگی صدر جدول را به اینتر واگذار کردند، موفق شدند در دیدار امشب با گل های فرانک کسیه و آنته ربیچ، در خانه رم به پیروزی برسند تا فاصله شان با رقیب همشهری در همان 4 امتیاز باقی بماند.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، روی همکاری با ربیچ، این زلاتان بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما لوپز با یک واکنش خوب، توپ را به بیرون فرستاد. یک دقیقه بعد توموری توانست دروازه جالوروسی را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 9 زلاتان موفق شد دروازه حریف را باز کند اما این بار هم داور به دلیل آفساید گل را نپذیرفت.

حملات شاگردان پیولی ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند تا اینکه در دقیقه 27، این سیمون کیائر بود که می توانست قفل دروازه رم را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

برتری روسونری در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 43 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای فازیو روی بازیکن میلان در محوطه جریمه رم باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. فرانک کسیه پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1577385

 

در ثانیه های پایانی این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را رم بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. روی پاس اسپیناتزولا بود که ورتو روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم، دروازه میلان را باز کرد.

اما این نتیجه چندان پایدار نبود و در دقیقه 58، میلان بار دیگر پیش افتاد. سائلماکرز بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ربیچ بعد از یک چرخش عالی، با ضربه ای تماشایی دروازه لوپز را باز کرد.

 

1577386

 

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان میزبان پیش کشیدند و در دقیقه 65، پلگرینی می توانست با ضربه سر بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما دوناروما با جایگیری مناسب، دروازه میلان را نجات داد.

حملات رمی ها ادامه پیدا کرد و در دقایق 72 و 75 صاحب دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

تلاش بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل تساوی در دقایق پایانی هم ادامه داشت و این تیم چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور کرد و میلان به پیروزی 2-1 رسید.

 

 

دیدگاه‌ها