کد خبر : 1740136 | 09 اسفند 1399 ساعت 10:08 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح امید نمازی درباره مرگ مک الینان

امید نمازی سرمربی سابق ذوب آهن عزادار درگذشت یکی از دوستان صمیمی و همکارانش است.

توضیح امید نمازی درباره مرگ مک الینان 

به گزارش ورزش سه ، با انتشار خبر فوت دز مک آلینان مربی سابق گلرهای ذوب آهن با این مربی ایرانی ساکن آمریکا صحبت کردیم. نمازی در توضیح خبر فوت دز گفت: دز درگیر افسردگی بود. این اواخر در کلمبیا به کوید 19 مبتلا شد و به او رسیدگی نشد. بعد از اخراج کارلوس کی روش هم در مسائل مالی اذیت شده و فدراسیون کلمبیا در پرداخت به او سخت گرفته بود. یک مساله دیگر هم اینکه پایش مصدوم شده بود و دکتر به او اعلام کرده که آرتروز دارد و ممکن است کار به جایی برسد که او حرفه اش را رها کند. این موضوع هم به افسردگی بیشتر او کمک کرد.


نمازی ادامه می‌دهد: ما هم خیلی با او صحبت کردیم اما به قول امریکایی ها جهان او خیلی تاریک بود و هر چه سعی کردیم ذهن او را مثبت کنیم، انگار اثری نداشت. و در نهایت امروز صبح مثل اینکه خودکشی کرد. این خیلی دردناک است .من بارها به او گفتم به یک متخصص مراجعه کن تا درمان شوی ولی گوش نمی‌داد. این اواخر خیلی امید به زندگی نداشت و می‌‎گفت من کارم را از دست دادم و آینده ای برای خودم نمی‌بینم. در صورتی که رزومه او را که می‌دیدی واقعا خوب بود. من سعی می کردم روی این مسائل بیشتر با او صحبت کنم و او را به آینده امیدوار کنم اما نشد که نشد.


مربی سابق ذوب با ابراز تاسف مجدد از فوت مک آلینان می‌گوید:او 53 ساله بود اما خیلی ها که او را می‌دیدند و حتی در ذوب آهن که بود اگر از دوستان بپرسید خیلی به خودش می‌رسید و ورزش سنگین می کرد و همه می گفتند انگار 40 ساله است. اما افسردگی چیز عجیبی است .همانطور که به اصطلاح در موفقیت ها بالا و بالا هستی، برعکس آن هم هست و وقتی از کار بیرون هستی و زیر فشار هستی، این اتفاقات برای ورزشکاران زیاد می افتد. مایکل فلپس که قهرمان شنای امریکاست خودش یکی از کسانی که افسردگی پیدا کرد.

 

سرمربی سابق ذوب آهن درباره همکاری اش با آلینان گفت: وقتی من رفتم، او دو بازی هم با منصوریان ماند و از آنجا راهی کلمبیا رفت. او با کی روش ارتباط پیدا کرد و به کلمبیا رفت.

دیدگاه‌ها