کد خبر : 1739962 | 08 اسفند 1399 ساعت 01:30 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

صعود یونایتد و میلان به دور بعد لیگ اروپا

تیم های منچستریونایتد و میلان با برتری مقابل حریفان‌شان، به دور بعد لیگ اروپا صعود کردند.

صعود یونایتد و میلان به دور بعد لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ که در دیدار رفت با نتیجه 4-0 رئال سوسیداد را شکست داده بودند، دردیدار امشب در الدترافورد به نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 دست پیدا نکردند اما به لطف برد پرگل دیدار رفت، راهی مرحله بعد شدند.

البته هر دو تیم موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. از جمله در دقیقه 12 که سوسیداد صاحب یک ضربه پنالتی شد اما اویارسابال توپ را از کنار دروازه به بیرون زد.

 

1576300

 

هر دو تیم یک بار تیر دروازه حریف را هم به لرزه در آوردند و در دقیقه 61، اکسل توانزبه می توانست منچستریونایتد را پیش بیندازد اما داور به دلیل خطای شدید ویکتور لیندلوف روی بازیکن حریف، این گل را نپذیرفت و در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

میلان هم در خانه برابر ستاره سرخ بلگراد به تساوی 1-1 رسید تا دو تیم در مجموع دو دیدار به مساوی 3-3 برسند اما شاگردان استفانو پیولی به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، راهی مرحله بعد شدند.

 

1576299

 

ابتدا  در دقیقه 9 بود که برخورد توپ به دست مدافع ستاره سرخ در محوطه جریمه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. فرانک کسیه پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 1-0 کرد. این نتیجه تنها 15 دقیقه پا برجا بود که ال فاردو با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه، دروازه میلان را باز کرد.

اما در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که حکم به صعود میلان به مرحله بعد داد.

دیدگاه‌ها