کد خبر : 1739633 | 06 اسفند 1399 ساعت 02:26 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

هانسی فلیک: در آستانه صعود قرار داریم

هانسی فلیک مدعی شد بازیکنان بایرن مونیخ انتظارات او را برآورده کردند.

هانسی فلیک: در آستانه صعود قرار داریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با چهار گل لاتزیو را در شهر رم شکست داده و تقریبا صعود خود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان را مسجل سازد. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه بایرن مونیخ در پایان بازی به تمجید از عملکرد تیمش پرداخته و مدعی شد آنها فاصله ای تا صعود به دور بعدی ندارند.

 

هانسی فلیک گفت: "به طور کلی باید بگویم که امشب همه بازیکنان بایرن مونیخ انتظارات من را در زمین برآورده کردند. ما شرایط را جوری رقم زدیم که توپ بیشتر در زمین لاتزیو باشد و حریف را تحت فشار قرار دادیم. من امشب از عملکرد بایرن مونیخ کاملا راضی هستیم.

 

1575743

 

قطعی شدن صعود به جمع هشت تیم؟ حالا ما ابتدا باید بازی برگشت را برابر لاتزیو انجام دهیم. ما می خواهیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم و با برتری در دیدار امشب به رسیدن به این هدف خیلی نزدیک شدیم و در آستانه صعود هستیم. لیگ قهرمانان برای بایرن مونیخ رقابت های خاص و ویژه محسوب می شود و امشب همه بازیکنان آماده ارائه عملکرد قابل توجهی برابر لاتزیو بودند. امشب بایرن کاملا شایسته کسب پیروزی بود.

 

غیبت توماس مولر برابر لاتزیو؟ هنوز باید آزمایش های روی این بازیکن صورت گیرد و هر زمان چراغ سبز از سوی کادر پزشکی صادر شد قادر به استفاده از توماس مولر خواهیم بود. البته هر چقدر این اتفاق زودتر رخ بدهد باعث خوشحالی ما خواهد شد."

دیدگاه‌ها