کد خبر : 1739632 | 06 اسفند 1399 ساعت 02:17 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو سیمئونه: بازی برگشت خیلی دشوار شد

دیگو سیمئونه معتقد است چلسی از فرصت گلزنی خود استفاده کرده است.

دیگو سیمئونه: بازی برگشت خیلی دشوار شد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در شبی که موقعیت های زیادی به چلسی نداد و البته خودش هم صاحب فرصت چندانی برای گلزنی نشد، با یک گل شکست خورد تا کار دشواری برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان داشته باشد. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس در پایان این مسابقه اذعان داشت از شرایط فعلی رضایت دارد و بازیکنانش در ادامه مسیر باید با تمام توان تلاش بکنند.

 

دیگو سیمئونه گفت: "این بازی برای دو تیم بسیار سخت بود و موقعیت های چندانی روی دروازه ایجاد نشد. البته چلسی از موقعیت خود به خوبی استفاده کرد، اما در کل همه چیز بسیار یکنواخت بود. ما در بخش دفاعی خوب کار کردیم و شرایط در نیمه دوم کاملا برابر بود و من فکر نمی کنم دروازه بان های دو تیم عکس العمل زیادی نشان دادند. بازی برگشت مانند همه چیز در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت و دشوار است.

 

1575742

 

سه هفته تا مسابقه برگشت در خانه چلسی باقی مانده و تا آن روز ما بازی های زیاد دیگری پیش رو داریم. چلسی تیمی با بازیکنان سریع است و ما توانستیم در مقابل این حربه آنها ایستادگی کنیم، اما حریف همچنین بازیکنان قدرتمندی مانند اولیویه ژیرو را نیز در ترکیب خود در اختیار داشت.

 

ما برای شکل دادن به حملات خود نیاز داشتیم بیشتر مالک توپ باشیم. حالا دیدار مهمی در لالیگا برابر ویارئال پیش رو داریم و بازیکنان اتلتیکومادرید باید به تلاش خود ادامه دهند. من به تیم خودم اعتماد دارم. اگر در ماه سپتامبر قرار داشتیم و به من پیشنهاد می دادند که در لیگ قهرمانان باختی اما در لالیگا صدرنشین هستی، پاسخ من به این پیشنهاد مثبت بود.

دیدگاه‌ها