کد خبر : 1739631 | 06 اسفند 1399 ساعت 02:07 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل: ژیرو مثل یک جوان 20 ساله است

اولیویه ژیرو معتقد است تیمش برابر اتلتیکومادرید از تمرکز بالایی برخوردار بوده است.

توماس توخل: ژیرو مثل یک جوان 20 ساله است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب با تک گل آکروباتیک و زیبای اولیویه ژیرو در بخارست برابر اتلتیکومادرید به برتری دست یافت تا شانس خود برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان را افزایش دهد. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به تمجید از اولیویه ژیرو پرداخته و مدعی شد او از نظر جسمانی در شرایط مناسبی قرار دارد.

 

توماس توخل گفت: "اولیویه ژیرو می تواند به این گل خود افتخار کند. اگر هر روز اولیویه ژیرو ببینید تعجب نمی کنید. او از نظر فیزیکی در سطح بالایی قرار دارد و از نظر ذهنی نیز من احساس می کنم اولیویه ژیرو هر روز از تمرین لذت می برد. او مانند یک جوان 20 ساله تمرین می کند، او همزمان هم جدی و هم شاد است. اولیویه ژیرو همیشه مثبت اندیش بوده و بازیکن مهمی برای گروه است.

 

1575741

 

من برای بازیکنانم بسیار خوشحالم، ما پاداش بزرگی گرفتیم و می توانیم این پاداش را با تماشای نتیجه بازی مشاهده کنیم. ما با عملکرد عالی درخشان خود به این پیروزی دست یابیم. باید در تمام طول 96 دقیقه کاملا متمرکز ظاهر شده و قبول می کردیم که ایجاد موقعیت مقابل اتلتیکومادرید سخت است. این پیروزی حاصل یک تلاش تیمی بسیار خوب بود.

 

امیدوارم در بازی برگشت در استمفوردبریج بازی کنیم. اگر این اتفاق رخ نداد، می توانیم راه حلی پیدا کنیم که به سود همه باشد. حضور در بخارست لذت بخش بود و همه فوق العاده دوستانه رفتار کردند. با غیبت میسون مونت و و جورجینیو در دیدار برگشت، ما دو بازیکن مهم را از دست خواهیم داد.

 

اما من از عملکرد همه بازیکنان از جمله میسون کاملا رضایت داریم. شاهد تلاش فراوان و انرژی فوق العاده میسون مونت بودیم، اما ما عادت کرده ایم که او اینگونه بازی کند. در ادامه با منچستریونایتد، اورتون و لیدز یونایتد بازی داریم و نباید خیالمان راحت باشد."

دیدگاه‌ها