کد خبر : 1739616 | 05 اسفند 1399 ساعت 23:43 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه جنجالی و ادعای جالب درباره ارلینگ هالند

مینو رایولا، مدیر برنامه ارلینگ هالند، می گوید در حال حاضر 10 باشگاه می‌توانند برای جذب ارلینگ هالند اقدام کنند.

مدیر برنامه جنجالی و ادعای جالب درباره ارلینگ هالند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند طی ماه های گذشته باعث شده که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب این ستاره نروژی علاقه نشان دهند. گفته می شود که چلسی و رئال‌مادرید از جمله مهم ترین مشتریان هالند محسوب می شوند اما بعید به نظر می‌رسد که دورتموند در این تابستان به این راحتی‌ها اجازه جدایی او را صادر کند.

 

با این وجود برخی شایعات حاکی از آن است که این امکان وجود دارد باشگاه آلمانی با دریافت 100 میلیون یورو راضی به فروش ارلینگ هالند شود؛ مبلغی که پرداخت آن در شرایط اقتصادی کنونی می‌تواند امر دشواری برای باشگاه ها محسوب شود اما مدیر برنامه ستاره نروژی چنین اعتقادی ندارد.

 

 

1573775

 

 

مینو رایولا در این باره گفت: " بعید می‌دانم این قضایا با یکدیگر ارتباط داشته باشد. در نهایت فضای مناسب برای اینگونه استعدادها فراهم می شود. در حال حاضر حداکثر 10 باشگاه این قابلیت را دارند که برای جذب هالند اقدام کنند. این در حالی است که بین آنها چهار تیم انگلیسی خواهان او هستند."

 

حواشی اخیر پیرامون پل پوگبا: "شما فکر می کنید بازیکنان بزرگی مانند پل پوگبا یا سولسشر که در زندگی خود همه چیز را برنده شده با آنچه مینو رایولا می گوید بی ثبات می شوند؟ من دیگر در این مورد صحبت نمی کنم. هر وقت نظرم را می گویم همه در انگلیس عصبانی می شوند و من به یکباره بدترین یا بهترین مدیر برنامه می شوم و باشگاه ها چنان از مردم و روزنامه نگاران استرس می گیرند که من یاد گرفته ام درباره این موضوع زیاد صحبت نکنم."

 

 

1569779

دیدگاه‌ها