کد خبر : 1739614 | 05 اسفند 1399 ساعت 23:30 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: گرت بیل نیاز به قانع کردن من ندارد

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، از عملکرد گرت بیل در چند بازی اخیر تمجید کرد.

مورینیو: گرت بیل نیاز به قانع کردن من ندارد

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در سال 2021 تنها چهار بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داده که فقط در یکی از آنها کار را از ابتدا آغاز کرده است. در این بین گفته می‌شد که برخی اختلافات بین ستاره ولزی و ژوزه مورینیو نیز به وجود آمده اما مرد پرتغالی از حضور این بازیکن در ترکیب تیمش ابراز خوشحالی کرده است.

 

 

1574165

 

 

ژوزه مورینیو در واکنش به صحبت های اخیر مبنی بر عدم رضایت او از گرت بیل و اینکه ستاره ولزی نتوانسته وی را قانع کند ، گفت: " گرت بیل نیازی به قانع کردن من در هیچ زمینه ای ندارد. من در مورد همه چیز راضی و قانع هستم. او یک روند را طی می‌کند و شما این مسئله را در مسابقات سال های گذشته مشاهده کرده اید. البته ما می خواهیم که او برای هر دقیقه از بازی کاملا آماده باشد."

 

ژوزه مورینیو در ادامه گفت: "بیل بازیکنی کاملا خاص محسوب می شود. شما می توانید این موضوع را در 45 دقیقه دوم بازی برابر وستهام متوجه شوید که او همه کار انجام داد. او رفته رفته بهتر و بهتر می شود. با این حال 90 دقیقه بازی نمی‌کند و در هر مسابقه حاضر نیست. ما باید تکامل یافتن او را مدیریت کنیم اما در عین حال مسئله ای وجود ندارد که او بخواهد من را راضی کند."

 

 

 

1569378

دیدگاه‌ها