کد خبر : 1739597 | 05 اسفند 1399 ساعت 21:53 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: خوشبختانه من فردا بازی نمی کنم

زین الدین زیدان به تعریف و تمجید های سرمربی آتالانتا یعنی جان پیرو گاسپرینی واکنش جالبی نشان داد.

زیدان: خوشبختانه من فردا بازی نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان در هفته‌های اخیر با شرایط بسیار دشواری دست و پنجه نرم کرده است‌. در واقع رئال مادرید فردا شب در حالی در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان آتالانتا خواهد بود که تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد؛ موضوعی که قطعاً دشواری کار آنها برابر تیم ایتالیایی را دو چندان خواهد کرد.

 

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا گفت: " ما می‌خواهیم فردا تیمی را ببینیم که اخیراً در لالیگا مشاهده کردیم. ما می دانیم چه مسابقه ای در انتظار ماست و می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در حال حاضر از پویایی خوبی برخوردار هستیم و می‌خواهیم همین گونه ادامه دهیم.

 

ما آرزو داریم که بهترین تلاش خود را انجام دهیم و به مرحله پایانی لیگ قهرمانان برسیم. همانطور که تونی گفت هر بازی یک فینال برای ما محسوب می‌شود. ما با دو مسابقه پیش رو خواهیم بود اما در حال حاضر فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم."

 

 

1575682

 

 

کاسمیرو، کروس و مودریچ یا ماکلله، زیدان یا فیگو: "هر دوره بازیکنان خود را دارد و من بسیار خوش شانس هستم که بازیکنان خوبی دارم. نه تنها این بازیکنان بلکه همه آنها."

 

رضایت به تساوی با توجه به مصدومیت ها : "شما در مورد مصدومیت ها با من صحبت می کنید اما من در کنار بازیکنانی که اینجا داریم باقی می مانم. ما همیشه برای بردن وارد میدان می شویم  و هرگز با کمتر از پیروزی خوشحال نخواهیم شد.
دیدار برابر آتالانتا یک بازی متفاوت برای ما خواهد بود چراکه چیزهای خاصی در این تیم وجود دارد. ما باید خود را با شرایط بازی تطبیق دهیم و به طور کلی فوتبال خود را بازی کنیم. ما تیمی هستیم که فشار را دوست داریم و خوشحالیم که فردا در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رویم."

 

 

1572693

 

 

تعریف و تمجیدهای گاسپرینی(سرمربی آتالانتا گفته بود اگر زیدان می توانست به میدان برود این یک نگرانی بزرگ و به حساب می آمد): " حرف های او مرا تحت تاثیر قرار داد. خوشبختانه من فردا بازی نمی‌کنم چرا که دیگر نمی توانم و مثل یک کشتی خراب شده هستم. وقتی در یوونتوس بودم مربی تیم های پایه بود. او کار بزرگی در آتالانتا انجام داده و به عنوان مربی وی را دوست دارم."

دیدگاه‌ها