کد خبر : 1739586 | 05 اسفند 1399 ساعت 20:36 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

گارسیا پیمنتا:

نمی توانم بارسلونا را بدون لیونل مسی تصور کنم

گارسیا پیمنتا، سرمربی تیم دوم بارسلونا ابراز امیدواری کرد لیونل مسی در این تیم بماند.

نمی توانم بارسلونا را بدون لیونل مسی تصور کنم

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه تا پایان قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا باقی مانده و هر روز احتمال جدایی این کاپیتان بانجربه و پرافتخار بیشتر می شود. گارسیا پیمنتا که فصل گذشته از نامزدهای هدایت بارسا و جانشینی ارنستو والورده بود، اذعان داشت نمی تواند این باشگاه را بدون لیونل مسی تصور بکند.

 

گارسیا پیمنتا گفت: "شرم آور است اگر لیونل مسی از این تیم جدا شود، زیرا بارسلونا همیشه خانه او خواهد بود. اما اگر قصد لیونل مسی در مورد رفتن از بارسلونا قطعی باشد باید به تصمیم او احترام بگذاریم. من نمی دانم مسی به کار خود در نوکمپ ادامه خواهد داد یا خیر، امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

 

1574234

 

من نمی توانم بارسلونا را بدون مسی تصور کنم، زیرا او تمام دوران حرفه ای خود را در این تیم سپری کرده است. البته حق تصمیم گیری در مورد آنچه در آینده قصد دارد انجام دهد را خواهد داشت، اما من امیدوارم در نهایت مسی در بارسلونا از فوتبال خداحافظی کند.

 

عملکرد ریکی پویگ؟ وقتی او وارد میدان می شود معمولا عملکرد خوبی ارائه می دهد. در گذشته او در رویای بازی کردن برای تیم اصلی بارسلونا بود و زیر نظر من تمرین کرد. ریکی پویگ جوان است، اما برای بازی کردن در بارسا ساخته شده است."

دیدگاه‌ها