کد خبر : 1739584 | 05 اسفند 1399 ساعت 20:27 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت داغ برزیلی برای جذب ستاره سابق اتلتیکو

بر اساس ادعای اسکای اسپورتس بعد از پالمیراس حالا سائوپائولو نیز به جذب دیه گو کاستا علاقه نشان داده است.

رقابت داغ برزیلی برای جذب ستاره سابق اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید یعنی دیه‌گو کاستا قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد. کاستا در سال 2018 و بعد از یک دوره حضور در لیگ برتر انگلیس و باشگاه چلسی، به روخی بلانکو بازگشته بود اما به نظر می‌رسد که برخی حواشی باعث شد که راه او و باشگاه اسپانیایی در اواسط فصل از یکدیگر جدا شود. 

 

در این بین و طی هفته های گذشته از باشگاه‌های مختلفی به عنوان مقصد احتمالی مهاجم اسپانیایی نام برده شده است. از مارسی گرفته تا نام های عجیبی مانند الشباب عربستان و ترابوزان اسپور ترکیه اما همه این ها در حد شایعه بوده و هنوز هیچ چیز قطعی در مورد آینده دیه گو کاستا مشخص نشده است.

 

 

1564836

 

 

با این حال چند روز پیش برخی رسانه ها مدعی شدند که باشگاه پالمیراس برزیل به جذب دیه‌گو کاستا بسیار نزدیک شده و حتی تمام توافقات لازم برای حضور او در این تیم شکل گرفته است. در همین ارتباط اسکای اسپورتس از یک مشتری برزیلی دیگر برای این ستاره اسپانیایی رونمایی کرده است. بر اساس ادعای این منبع باشگاه سائوپائولو برزیل به شکل جدی خواهان جذب کاستا شده و مذاکرات را برای به خدمت گرفتن این بازیکن آغاز کرده تا با پالمیراس در این راه رقابت کند.

دیدگاه‌ها