کد خبر : 1739573 | 05 اسفند 1399 ساعت 19:44 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

برتری الاهلی با ابراهیمی مقابل یاران چشمی

کاپیتان ایرانی الاهلی در جریان برتری تیمش برابر ام‌صلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الاهلی که مثل همیشه امید ابراهیمی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه حمد بن خلیفه در شرایطی مقابل ام‌صلال قرار گرفت که این تیم روزبه چشمی را بخاطر محرومیت در فهرست خود نمی‌دید.

 

کار تیمی یاران ابراهیمی در دقیقه ۵۶ ثمربخش شد و الاهلی توانست با شوت حازم شحاته، مهاجم ۲۳ ساله‌اش و اشتباهی که دروازه‌بان ام‌صلال در دفع توپ داشت، به گل اول دست پیدا کند.

 

1575653

 

در ادامه با وجود اینکه الاهلی یک اخراجی در دقیقه ۶۶ داد، اما یاران چشمی در زدن گل مساوی موفق نبودند تا این مسابقه خانگی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کنند و با این باخت ۱۵ امتیازی و در رتبه نُهم جدول بمانند؛ الاهلی هم با این برد ۲۶ امتیازی شد و در رده ششم جدول لیگ ستارگان قرار گرفت.

 

امید ابراهیمی، کاپیتان ایرانی الاهلی که در تمام مسابقات این فصل برای تیمش به میدان رفته، امروز هم مقابل ام‌صلال تا پایان بازی در زمین بود.

 

1575652

 

روزبه چشمی، مدافع ایرانی ام‌صلال نیز که در لحظات پایانی دیدار اخیرشان مرتکب خطای هند پنالتی شد و کارت زرد گرفت، در دیدار امروز برابر الاهلی به دلیل محرومیت حضور نداشت.

دیدگاه‌ها