کد خبر : 1739567 | 05 اسفند 1399 ساعت 19:04 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

کمال عامل قهرمانی پاس شد؛

وقتی کامیابی‌نیا ۱۸ گل می‌زد!(عکس)

هافبک دفاعی و مدافع هفته‌های اخیر پرسپولیس زمانی یک مهاجم گلزن بود که به قهرمانی در ایران هم رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته نام کمال کامیابی‌نیا هم در مناظره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال مطرح شد، در حالی که کمتر کسی می‌دانست هافبک کنونی پرسپولیس زمانی در تیم‌های پایه باشگاه پاس تهران بازی می‌کرد.

 

1575641

 

برای پیگیری این موضوع با یعقوب وطنی، مربی اسبق تیم‌های نوجوانان و جوانان پاس گفت‌وگو کردیم که می‌گوید مدافع میانی امروز پرسپولیس یک مهاجم گلزن بوده است!

 

وطنی در خصوص اینکه مصطفی آجرلو در تلویزیون اعلام کرده کامیابی‌نیا در سنین پایین بازیکن رده‌های پایه پاس بوده، به خبرنگار ما گفت: کمال کامیابی‌نیا از رده نونهالان تا جوانان در تیم پاس بود که با پاس هم در رده نوجوانان قهرمان تهران و ایران شد. کمال مهاجم تیم ما بود که شم گلزنی فوق‌العاده‌ای داشت؛ یادم می‌آید یک سال برای پاس ۱۸ گل به ثمر رساند؛ حتی همزمان در دو رده برای پاس بازی می‌کرد و گل قهرمانی پاس را به ثمر رساند.

 

1575642

 

 

او ادامه داد: برای ما جای تعجب داشت که چطور کمال به یک هافبک دفاعی خوب تبدیل شد، در حالی که ذاتا مهاجم بود. فکر می‌کنم تا زمانی هم که به مس کرمان رفت، یک مهاجم بود.

 

مربی اسبق تیم پاس یادآور شد: باشگاه پاس با مدیریت آجرلو تاثیر فراوانی در فوتبال ایران داشت. ما از سال ۷۹ تا سالی که سردار از پاس رفت، باهم کار کردیم. حیف آن تیمی که نابود شد. رفتن پاس از تهران یک تراژدی کامل بود. فکر می‌کنم آنهایی که موجب انتقال پاس به همدان شدند، خودشان از کارشان پشیمان هستند.

 

1575643

 

 

او اضافه کرد: شما بینید پاس چه نام بزرگی است که همین الان در رده‌های پایه ۸-۷ تیم به اسم پاس فعالیت می‌کنند. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا پاس دوباره در تهران فعالیت کند و به روزهای اوج خودش برگردد.

دیدگاه‌ها