کد خبر : 1739566 | 05 اسفند 1399 ساعت 18:56 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی و تمجید ویژه از برنده کفش طلا

رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن مونیخ مدعی شد موفقیت های گذشته در مسیر آینده اهمیتی ندارد.

لواندوفسکی و تمجید ویژه از برنده کفش طلا

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی فصل قبل علیرغم گلزنی های متوالی در نهایت کورس کسب عنوان کفش طلایی را به چیرو ایموبیله واگذار کرد و در رده دوم قرار گرفت. حالا لاتزیو و بایرن مونیخ امشب در ایتالیا و در لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند و رابرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با چیرو ایموبیله صحبت کرده است.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "برای ما مهم نیست در گذشته چه عناوینی بدست آورده ایم. البته ما برای کسب این افتخارات خوشحالیم، اما آنها که کمی فوتبال بازی کرده باشند نیز می دانند نمی توانید روی گذشته حساب باز کنید و باید به فکر عملکرد فعلی خود باشید. این تفاوت ذهنیت ما است. برای ما مهم نیست مقابل کدام تیم، چه مدت یا در کدام دقایق از مسابقه بازی می کنیم، همیشه آینده نگر بوده و سعی در گلزنی دوباره داریم.

 

1570312

 

ما بازیکنان بسیار جوان و تعداد معدودی هم با تجربه و کمی مسن تر داریم که البته سن آنها خیلی هم زیاد نیست و به نظر من این یک ترکیب فوق العاده است. هنگام جلسات تمرینی زیر نظر هانسی فلیک همه چیز، چه خوب و چه بد در بازی های خود مرور را می کنیم. ما می توانیم تغییر پیدا کرده و سعی کنیم در بازی های بعدی بهتر عمل کنیم.

 

رویارویی چیرو ایموبیله؟ او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان سری A است. ایموبیله قائر است می تواند گلهای زیادی برای لاتزیو به ثمر برساند و نه تنها به علت گلزنی هایش، بلکه به دلیل کیفیت و مهارتی که دارد شاید مهمترین بازیکن لاتزیو باشد."

دیدگاه‌ها