کد خبر : 1739530 | 05 اسفند 1399 ساعت 16:20 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

راه هموار انتقال میان دو باشگاه؛

رحمتی این مهاجم نساجی را می‌خواهد!

برای تقویت خط حمله تیم شهر خودرو خراسان، سرمربی جوان این تیم در نظر دارد تا مهاجم نساجی را به خدمت گیرد.

رحمتی این مهاجم نساجی را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه" در طول روزهای گذشته بازیکنان مختلفی نام‌شان حوالی باشگاه شهر خودرو شنیده شده که با نظر مهدی رحمتی قرار است جذب شوند، اما مشکلات عدیده مالی باشگاه باعث تاخیر در آغاز فعالیت عنابی‌پوشان برای نقل و انتقالات زمستانی شده است؛ بعد از درخواست رحمتی برای جذب حسین‌پور از باشگاه پرسپولیس، حالا سرمربی جوان شهر خودرو به دنبال جذب مهاجم مغضوب نساجی است.

 

باشگاه‌های شهر خودرو و نساجی که در طول دو فصل گذشته تبادلات زیادی با یکدیگر در زمینه بازیکن داشته‌اند، حالا با نظر رحمتی مدیران شهر خودرو به دنبال جذب مهاجم قائمشهری‌ها هستند؛ آن‌هم در شرایطی که پیش از این، سعید جلالی‌راد از شهر خودرو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به نساجی رفته بود.

 

براساس لیست رحمتی، مذاکرات جذب مهرداد بایرامی آغاز شده است و باید دید سرانجام بایرامی می‌تواند اولین خرید زمستانی شهر خودرویی‌ها باشد یا مشکلات مالی این اجازه را به آن نخواهد داد؟ جالب آن‌که در صورت جذب بایرامی، زوج خط حمله شهر خودرو از بازیکنان سابق نساجی شکل می‌گیرد، چرا که آن‌ها هم‌اکنون رحمان جعفری را هم در خط حمله خود دارند و جذب مهرداد بایرامی می‌تواند این زوج نساجی‌چی‌های سابق را تکمیل کند.

1564446

 

دیدگاه‌ها