کد خبر : 1739524 | 05 اسفند 1399 ساعت 16:05 | 262.8K بازدید | 7 دیدگاه

یک سوءتفاهم پیش از ضربه پنالتی

عابدزاده و مهدی طارمی؛ سوءتفاهم در ترجمه

روزنامه اوژوگو در گزارش جالبی نوشته است که صحبت های سرجیو کونسیسائو باعث یک سوتفاهم و تغییر پنالتی زن پورتو شده است.

عابدزاده و مهدی طارمی؛ سوءتفاهم در ترجمه

به گزارش "ورزش سه"، پورتو دو شب پیش و در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر پرتغال مهمان ماریتیمو بود. این دیدار که صحنه تقابل مهدی طارمی با امیر عابدزاده و علی علیپور بود، با پیروزی پورتو به پایان رسید هر چند که با توجه به جایگاه ماریتیمو در جدول انتظار می رفت بازی آسانی در انتظار آبی و سفیدهای بندر باشد اما چنین نشد و آنها به لطف پنالتی ثانیه های پایانی به برتری دست یافتند.


در این دیدار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه 14 زمینه ساز گل اول پورتو بود. پاس خوب او به متئوس اوریبه منجر به گل نخست آنها شد اما در ادامه ماریتیمو کار را به تساوی کشاند و این نتیجه تا دقیقه 93 نیز پا بر جا بود تا اینکه در این لحظه اوتاویو از روی نقطه پنالتی گل برتری پورتو را به ثمر رساند.


در لحظه اعلام پنالتی، ابتدا مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو برای زدن ضربه پنالتی اقدام کرد اما در نهایت توپ را به اوتاویو داد تا او دروازه حریف را باز کرده و پورتو را به سه امتیاز شیرین برساند اما اکنون روزنامه اوژوگو پرده از راز یک سوتفاهم برداشته که مانع از گلزنی طارمی در این دیدار شده است.

 

1575607

 

1575608

 

1575609

 


این روزنامه نوشته است که «طارمی در حال آماده کردن خود برای ضربه پنالتی بود. کونسیسائو سرمربی پورتو با فریاد بلند به اوتایوو گفت: "به توپ دوم توجه کن". این هافبک تیم پورتو پیام سرمربی را خوب متوجه نشد و از بازیکن ایرانی خواست توپ را به او بدهد؛ هرچند که هم تیمی‌های مهدی توپ را به او برای پنالتی داده بودند اما او سرانجام منصرف شد.»


ظاهرا کونسیسائو از اوتاویو درخواست کرده است که در صورت از دست رفتن پنالتی توسط طارمی، مراقب توپ برگشتی باشد ولی بازیکن پورتو پیام سرمربی را اشتباه برداشت کرده و با گرفتن توپ از طارمی، خودش پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را نیز وارد دروازه کرد.

 

1575627

 

 

1575628

 


به هر حال صحبت های سرمربی پورتو باعث این سوتفاهم شد تا مهدی طارمی از یک دوئل تمام ایرانی با امیر عابدزاده در لیگ پرتغال بازبماند. طارمی در لیگ این کشور 9 گله است و صحبت های کوسیسائو باعث یک سوتفاهم شد تا تعداد گل های او دو رقمی نشود.

دیدگاه‌ها