کد خبر : 1739500 | 05 اسفند 1399 ساعت 14:37 | 61.1K بازدید | 2 دیدگاه

جنجال رضایت‌نامه یحیی وارد فاز تازه‌ای شد؛

توافق پرسپولیس با حمیداوی؛ آقای مالک خارج از دسترس

به نظر می‌رسد همچنان مناقشه میان دو باشگاه شهر خودرو و پرسپولیس برای حل و فصل موضوع هزینه رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی ادامه‌دار خواهد بود.

توافق پرسپولیس با حمیداوی؛ آقای مالک خارج از دسترس

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکایت مسئولان باشگاه شهر خودرو به AFC، خبر سفر ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به مشهد برای حل این مناقشه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مطرح شد اما این سفر از سوی شکوری انجام نشد؛ با این‌حال در ماه‌های گذشته اعداد و ارقام مختلفی از جمله 8 میلیارد یا 16 میلیارد بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی از سوی اعضای تیم شهر خودرو بیان شده که این مسئله به هیچ وجه مورد تایید مدیران پرسپولیس نیست.

 

ابراهیم شکوری صبح امروز بار دیگر اعداد منتشره را اشتباه خواند و مدعی شد باشگاه پرسپولیس 1.5 میلیارد رضایت‌نامه یحیی را پرداخت کرده و برای مابقی هزینه انتقال او هم با فرهاد حمیداوی به توافق رسیده است تا پس از دریافت مطالبات‌مان از AFC، طلب باشگاه شهر خودرو را پرداخت کنیم چرا که در حال حاضر پولی در اختیار باشگاه پرسپولیس نیست و تحت فشار هستیم.

شکوری مدعی شد طبق توافقی که با فرهاد حمیداوی داشته‌ایم، این پول را هر زمان که پاداش آسیایی‌مان برسد، در اولویت می‌گذاریم و جریمه دیرکرد آن را هم می‌پردازیم؛ البته نه آن روزشماری که توافق شده بود و براساس سود بانکی دیرکرد خواهیم پرداخت. من اگر هم گفتم که با شهر خودرو توافق کرده‌ایم، منظورم توافق با آقای حمیداوی بوده و حالا اگر ایشان نیست، دیگر آن مشکل تیم ما نیست.

 

با این‌حال سخنگوی باشگاه شهر خودرو اظهارات معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس را رد کرد و توافق انجام شده را کذب خواند و گفت که پروسه شکایت از پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال پیگیری است؛ آن‌هم در شرایطی که مدیران فعلی باشگاه شهر خودرو برای جذب بازیکنان جدید و پرداخت مطالبات بازیکنان‌شان در لیگ بیستم، نیاز مبرمی به این پول دارند تا بتوانند از بحران نجات پیدا کنند.

دیدگاه‌ها