کد خبر : 1739498 | 05 اسفند 1399 ساعت 13:41 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بازی برابر چلسی؛

ژوائو فلیکس: رونالدو تاثیر زیادی روی من دارد

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید، در آستانه بازی این تیم برابر چلسی در چمپیونزلیگ، از تاثیر زیادی که رونالدو روی او داشته صحبت کرده است.

ژوائو فلیکس: رونالدو تاثیر زیادی روی من دارد

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس از کریستیانو رونالدو به عنوان استاد و الگوی خود یاد کرده و همچنین پیش از دیدار با چلسی از میسون مونت، ستاره آبی ها، تمجید کرده است.

 

فلیکس که امشب در دیدار اتلتیکو مادرید برابر چلسی از دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در ترکیب سفید و قرمزها قرار دارد، در اوائل دوران بازی خود از خرد و دانش کریستیانو رونالدو، ستاره بی بدیل تیم ملی پرتغال و یوونتوس، بهره برده است.

 

ستاره 21 ساله اتلتیکو می گوید که رونالدو که در تیم ملی پرتغال با او همبازی است، همواره نصایح و راهنمایی هایی را در اختیار او قرار داده که به رشد و پیشرفتش در فوتبال کمک کرده است.

 

1575580

 

ژوائو فلیکس گفت: "کریستیانو تاثیر خیلی زیادی روی من دارد. وقتی در تیم ملی هستیم، او همیشه سعی می کند تا به من و همه بازیکنان جوان توصیه هایی راجع به فوتبال و کار و انگیزه و اینطور چیزها بکند."

 

اتلتیکو امشب در بخارست به مصاف چلسی می رود و ژائو فلیکس که از قبل از استعداد میسون مونت، بازیکن ملی پوش آبی ها، با خبر است، سعی خواهد کرد تا او را در بازی شکست دهد.

 

1575579

 

فلیکس افزود: "من شیوه بازی مونت را دوست دارم. آن مدلی که دوست دارد توپ را حرکت بدهد و کنترل توپش را دوست دارم.

سه یا چهار سال پیش در بنفیکا با کریس ویلوک بازی کرده ام و او به من گفته بود که چلسی بازیکنی دارد که او فکر می کند شبیه به من است و ویلوک راجع به میسون مونت حرف می زد.

پیش از آنکه او در لیگ برتر بدرخشد کریس به من راجع به او گفته بود و من منتظر بودم که او را ببینم."

 

فلیکس در 27 بازی خود در تمام رقابت ها در این فصل برای اتلتیکو مادرید 9 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است. به نظر می رسد که او اکنون پس از یک فصل آغازین سخت در واندا متروپولیتانو، به اوج آمادگی خود رسیده است.

دیدگاه‌ها