کد خبر : 1739491 | 05 اسفند 1399 ساعت 13:26 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی‌خواه: شاید جزو چهار تیم اول باشیم

قائم اسلامی خواه می‌گوید که تیم مس رفسنجان برای بقا در لیگ بسته شده اما طرفین این تیم بیشتر است.

اسلامی‌خواه: شاید جزو چهار تیم اول باشیم

به گزارش ورزش سه، اسلامی خواه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اوج گیری مس رفسنجان گفت: ما قرعه سختی داشتیم و تیم ما هم تازه کنار هم جمع شده بود. ما رفته رفته بهتر و قوی تر شدیم و نتایج خوبی هم کسب کردیم و نسبت به تیم هایی که تازه به لیگ برتر می‌آیند، عملکرد بهتری داشتیم و برخلاف بقیه تیم های تازه وارد در فصول گذشته، نشان دادیم که تیم های تازه لیگ برتری شده لزوما برای بقا نباید بجنگند.

 

او درباره عملکرد درخشان خودش عنوان کرد: همه شرایط دست به دست هم می‌دهد تا یک بازیکن قابلیت های خودش را به نمایش بگذارد. مجموعه مس رفسنجان بسیار منظم است و کار کردن با آقای ربیعی هم بسیار آرامش بخش بود. هدف اولیه من کمک به تیم است و سپس به خودم فکر میکنم. در یک مجموعه منظم اگر نتیجه مثبتی باشد نتیجه تلاش همه بوده. ما تلاش مضاعفی را از خود نشان دادیم.

 

اسلامی خواه با اشاره به حضور محمد ربیعی اظهارداشت: من چهار پنج سال پیش که با آقای ربیعی که کار کردم، تجربه آنچنانی کار با مربیان بزرگ را نداشتم اما در این مدت با آقا یحیی، ساغلام، لیکنز، تقوی، توشاک و... کار کردم. من آن موقع که کار با این مربیان را تجربه نکرده بودم، می‌دانستم که کار کردن با آقای ربیعی خیلی لذت بخش است. الان که با خیلی از مربیان کار کردم میفهمم که آقای ربیعی جزو سه چهار مربی فنی لیگ است.

 

وی درباره هدف مس رفسنجان گفت: ما هدف گذاری اولیه مان این بوده که خودمان را به یک ثباتی در لیگ برتر برسانیم. بعد به رتبه های بالا مثل هشت تیم اول فکر کنیم و بعد اگر شرایط بهتر شد شاید جزو چهار تیم هم شدیم.

 

هافبک رفسنجانی ها افزود: اما فراموش نکنیم تیم ما بسته شده که در لیگ بماند و تمام اتفاقات بعدی مثل حضور در رتبه های بالای جدول، ظرفیت بالای تیم را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها