کد خبر : 1739366 | 04 اسفند 1399 ساعت 20:29 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: چلسی با توخل پیشرفت کرده است

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید امیدوار است لوییس سوارز دروازه چلسی را باز کند.

سیمئونه: چلسی با توخل پیشرفت کرده است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید پس از قرار گرفتن در رتبه دوم گروه خود بعد از بایرن مونیخ، فردا شب در دیداری دشوار پذیرای چلسی در مادرید خواهد بود. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو در کنفرانس خبری قبل از این دیدار به تمجید از بازیکنان چلسی و کیفیت فردی رقیب فردا شب تیمش پرداخت.

 

دیگو سیمئونه گفت: "ما به دنبال مبارزه با یک رقیب قدرتمند با بازیکنان بزرگ خواهیم بود. این یک بازی بسیار نزدیک بین دو تیم بسیار خوب است. چلسی از طرز تفکر ما خبر دارد و سبک ما نیز تغییری نخواهد کرد. ما روی بازی فردا تمرکز می کنیم، نه چیز دیگری. تیم های توماس توخل همیشه فوتبال خوبی ارائه می دهند.

 

1575375

 

عملکرد اتلتیکومادرید در نیمه اول دیدار مقابل لوانته خوب و رضایت بخش نبود، اما در ادامه بازیکنانم واکنش بسیار خوبی نشان دادند. نتیجه باب میل ما نبود، اما من موارد مثبتی در بازی تیمم در این مسابقه دیدم.

 

ناکامی پنج ساله لوییس سوارز در گلزنی در بازی های خارج از خانه در لیگ قهرمانان؟ بگذارید به این سوال زمانی که در لندن و خارج از خانه بازی خواهیم کرد پاسخ دهم. فردا در مادرید به میدان می رویم و من اطمینان دارم که لوئیس سوارز می تواند در این دیدار گلزنی کند. بازیکنی مانند سوارز باعث ایجاد نگرانی در دل رقبا می شود و بازیکنان حریف همیشه به او توجه می کنند.

 

توماس توخل حالا تیمی بسیار قدرتمند از نظر مالی را هدایت می کند همیشه خود را بسیار خوب تقویت کرده است. امسال چلسی این کار را با جذب بازیکنان جوان و بسیار خوب انجام داد. از زمان ورود توخل آمار چلسی بهتر شده و این تیم پیشرفت کرده است. داشتن سه دروازه بان باکیفیت نشان دهنده پتانسیل این باشگاه است و مهاجمان چلسی می توانند برای هر تیمی در اروپا بازی کنند."

دیدگاه‌ها